نرم افزار و اپلیکیشن

برطرف مشکل شارژ نشدن ایرپاد با چند ترفند ساده!

زمانی که می خواهید ایرپادتان را شارژ کنید، چراغ نشان دهنده شرایط شارژ در کیس می بایست ظاهر گردد. این نور در هنگام اتصال به برق و یا قرار گرفتن روی پد شارژ وایرلس نمایان می گردد. اگر چنین چیزی را مشاهده نکردید، بدانید که مشکل از ایرپاد نیست، بلکه از...

8 آبان 1401

این برنامه های اندرویدی را فورا از دستگاه خود حذف کنید

کارشناسان امنیت سایبری McAffee اخیرا چند برنامه مخرب را در گوگل پلی کشف نموده اند. این اپلیکیشن های مخرب هم اکنون از گوگل پلی حذف شده اند، اما این احتمال وجود دارد که بسیاری از کاربران هنوز آن ها را روی گوشی خود نصب داشته باشند.

3 آبان 1401

خلاصه 100 هزار معادله کوانتومی به 4 معادله با یاری هوش مصنوعی

یک گروه بین المللی با استفاده از هوش مصنوعی 100 هزار معادله کوانتومی را به 4 معادله بدون تغییر در نتیجه خلاصه کرد.

7 مهر 1401

عکس ، اولین دستگاهی که سونی 80 سال پیش ساخت

شرکت سونی سال 1946 تاسیس شد و نخستین محصولش دستگاه چندان پیچیده ای نبود.

9 شهریور 1401

کارگردان فیلم گوست آو سوشیما: تمامی بازیگران و زبان فیلم ژاپنی خواهد بود

چاد استاهلسکی (Chad Stahelski)، کارگردان فیلم اقتباسی Ghost of Tsushima به تازگی تایید نموده که تمامی بازیگران این فیلم به همراه زبان آن ژاپنی خواهند بود.

25 مرداد 1401

اپلیکیشن نو گوگل و سامسونگ برای اشتراک گذاری داده های تناسب اندام

محصولات تناسب اندام در چند سال اخیر بسیار محبوب شده اند. از جمله این محصولات می توان به مچ بند های هوشمند، ساعت های هوشمند و کفش های ورزشی هوشمند اشاره نمود.

16 تیر 1401

نوروز 97 با موسم، به راحتی اقامتگاه دلخواه تان را رزرو کنید

موسم، سامانه اجاره آنلاین اقامتگاه های شخصی (ویلا و آپارتمان) با شعار حس خوب خونه، در راستای افزایش کیفیت سفرهای نوروزی 97، برنامه های ویژه ای را برای مسافران در نظر گرفته است.

12 تیر 1401

بتای عمومی iOS 16 شاید دیرتر از حد انتظار منتشر شود

اپل قرار است در تاریخ 6 ژوئن (16 خرداد) با برگزاری رویداد WWDC 2022 از سیستم عامل iOS 16 رونمایی کند. اگرچه نخستین بتای سیستم عامل iOS همواره فقط برای توسعه دهندگان منتشر می شود، حالا مارک گورمن، افشاگر مشهور محصولات اپل، مدعی شده که نخستین بتای عمومی این سیستم...

12 تیر 1401

اجرای آزمایشی سامانه موتور برقی اشتراکی هوشمند در عباس آباد

سرپرست معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک از اجرای آزمایشی سامانه موتور برقی اشتراکی هوشمند در اراضی عباس آباد خبر داد.

9 تیر 1401

7 مورد از ساده ترین و پردرآمدترین مشاغل در خارج از کشور

چه مشاغلی آسان تر هستند؟ هر فرد دیدگاه متفاوتی در این رابطه دارد، اما در این مقاله می توانید با 5 مورد از این مشاغل آشنا شوید.

4 تیر 1401

مراقب پیامک های جعلی هشدار قطع برق باشید

خبرنگاران/خوزستان فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان نسبت به فعالیت مجرمان سایبری در قالب ارسال پیامک های جعلی قطع برق هشدار داد.

1 خرداد 1401

همکاری پلی استیشن و بانجی؛ از زیرساخت های آنلاین تا نه به بازی انحصاری

ساعاتی پیش، سونی از تصاحب استودیوی بازی سازی بانجی (Bungie) اطلاع داد؛ استودیویی که سال ها پیش به عنوان یکی از زیرمجموعه های مایکروسافت سری بازی های بزرگ هیلو را خلق کرد و در حال حاضر هم سری بازی های بزرگ دستینی را در اختیار دارد. بانجی که چند سال پیش به استودیویی...

18 اردیبهشت 1401

چطور با دوستان خود با بودجه های مختلف سفر کنیم؟

اگر قصد دارید سفری گروهی و محبت آمیز داشته باشید، ولی هرکدام از شما شرایط اقتصادی متفاوتی دارید، این نکات یاری می نماید که سفر بهتری تجربه کنید.

12 اردیبهشت 1401

کدام کشورها به گردشگران واکسن کرونا می زنند؟

بعضی از کشورهای دنیا با ترغیب گردشگران به واکسیناسیون، قصد احیای صنعت گردشگری خود را دارند که به واسطه همه گیری کرونا، ضرر و زیان فراوانی را متحمل شده است.

24 فروردین 1401

موزه برج آزادی، آینه تمام ادوار

برج آزادی و مجموعه موزه آن، بنای یادبود تهران است که از برای طراحی و ساخت آن، از تلفیق تمام هنرهای ایران استفاده شده است.

28 بهمن 1400

228 شهر زرد و 105 شهر آبی شدند

تهران (پانا) - رنگ بندی کرونایی 24 مهر 1400 در اپلیکیشن ماسک منتشر شد.

2 آذر 1400

سری کینگدام هارتس را به چه ترتیبی بازی کنیم؟

سری کینگدام هارتس جامعه هواداری دوآتشه و بزرگی دارد اما داستان پیچیده آن مانند دیوار دفاعی نفوذناپذیر در مقابل بازیکنان تازه علاقه مند به این مجموعه عمل می نماید. با عناوین تازهی که در راه هستند بسیاری از بازیکنان بر آن شده اند که عناوین عرضه شده را...

19 مهر 1400

آیا عکاسی مجازی در بازی ها نوع هنری بعدی است؟

سال 2020 با عرضه بازی های خیره کننده ای چون The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima همراه بود. آثاری چون Death Stranding کوجیما و نسخه تازه اسپایدرمن تحت اسم Miles Morales که در میزان خود حد و مرز جلوه های بصری و جزئیات حیرت انگیز گرافیکی بازی های امروزه را به جلو هل دادند.

3 شهریور 1400

فناوری در برابر کووید-19؛ یک اتفاق شیرین!

یک سال است که افراد سراسر دنیا در حال مبارزه با ویروسی خطرناک و منحوس هستند اما با وجود سرک کشیدن این ویروس در تمامی بخش های دنیا باید گفت دانشمندان و متخصصان دست از کار خود نکشیده اند و مصمم تر از پیش به توسعه فناوری های نوین و کاربردی که می توانند زندگی...

2 اردیبهشت 1400

بررسی فرایند کوچ کاربران از پیام رسان های اجتماعی

خبرنگاران : تصمیم اخیر پیام رسان واتس اپ برای در اختیار قرار دادن اطلاعات کاربران به فیس بوک، از تجارتی به نام فروش داده پرده برمی دارد و بار دیگر اهمیت حکمرانی داده در کشور را گوشزد می کند.

28 بهمن 1399
تعداد: (49)