اپلیکیشن نو گوگل و سامسونگ برای اشتراک گذاری داده های تناسب اندام

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، محصولات تناسب اندام در چند سال اخیر بسیار محبوب شده اند. از جمله این محصولات می توان به مچ بند های هوشمند، ساعت های هوشمند و کفش های ورزشی هوشمند اشاره نمود.

اپلیکیشن نو گوگل و سامسونگ برای اشتراک گذاری داده های تناسب اندام

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، نحوه جمع آوری داده ها بین فراوری نمایندگان مختلف این محصولات تمایز ایجاد می نماید. بسیاری از آن ها نیز قابلیت های مختلفی برای جمع آوری داده های ورزشی کاربران ارائه می دهند. زمانی که می بینیم یک ساعت هوشمند می تواند تا 100 داده ورزشی یا بیشتر را ارائه دهد، فکر می کنیم قدرتمندتر از ساعت هایی است که فقط 30 داده ورزشی را جمع آوری می نمایند. باید به این نکته اشاره نمود که بیشتر آن داده های ورزشی هرگز مورد استفاده قرار نمی گیرند.

گوگل و سامسونگ به تازگی ابزاری به نام Health Connect طراحی نموده اند که قابلیت هایی برای همگام سازی داده های سلامتی کاربران بین برنامه ها و دستگاه های اندرویدی ارائه می دهد. محصول تناسب اندام شما از هر برندی که باشد، می تواند با استفاده از این ابزار داده های سلامتی و تناسب اندام را بین پلتفرم های مختلف به اشتراک بگذارد.

Health Connect چگونه کار می نماید

این پلتفرم داده های سلامتی و تناسب اندام کاربران را در یک مرکز رمزگذاری شده، جمع آوری می نماید. سایر برنامه های تناسب اندام می توانند داده های جمع آوری شده خود را با Health Connect به اشتراک بگذارند. Health Connect در ابتدا از بیش از 50 نوع داده پشتیبانی می نماید. از جمله آن ها می توان به فعالیت، ردیابی تغذیه، خواب و موارد حیاتی اشاره نمود. TaeJong Jay Yang، معاون اجرایی سامسونگ در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: ما در کنار گوگل و سایر شرکا برای درک کامل مزایا و پتانسیل Health Connect کار می کنیم. Samsung Health نیز در اواخر امسال Health Connect را اتخاذ خواهد نمود. این پلتفرم داده های مقدار گیری شده در گلکسی واچ به طور دقیق ارزیابی نموده و در یک مرکز داده رمزگذاری شده ذخیره می نماید.

در حال حاضر، Health Connect یک نسخه متن باز ارائه می دهد که برای همه توسعه دهندگان اندرویدی قابل دسترس است. سامسونگ یکی از نزدیک ترین شرکای گوگل است. اما گوگل در این زمینه با توسعه دهندگان MyFitnessPal، Leap Fitness و Withings همکاری می نماید. کسب وکار های گوگل که بر جمع آوری داده های سلامت و تناسب اندام متمرکز هستند (یعنی Google Fit و Fitbit) نیز Health Connect را به کار خواهند گرفت. احتمال زیادی وجود دارد که پیکسل واچ که اواخر امسال عرضه می گردد، از Health Connect پشتیبانی کند.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

به "اپلیکیشن نو گوگل و سامسونگ برای اشتراک گذاری داده های تناسب اندام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن نو گوگل و سامسونگ برای اشتراک گذاری داده های تناسب اندام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید