نوروز 97 با موسم، به راحتی اقامتگاه دلخواه تان را رزرو کنید

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، موسم، سامانه اجاره آنلاین اقامتگاه های شخصی (ویلا و آپارتمان) با شعار حس خوب خونه، در راستای افزایش کیفیت سفرهای نوروزی 97، برنامه های ویژه ای را برای مسافران در نظر گرفته است.

نوروز 97 با موسم، به راحتی اقامتگاه دلخواه تان را رزرو کنید

سال نو نزدیک است و مطمئنا یکی از برنامه های ثابت عموم مردم در تعطیلات نوروزی، برنامه های تفریحی است که با سفر کردن به نواحی مختلف کشور انجام می گردد. این روزها گوشی های هوشمند و اینترنت همواره و در هر جا با اشخاص هستند و این همواره در دسترس بودن باعث شده که ما بتوانیم با یاری اپلیکیشن ها و سایت ها، نیازهای خود با استفاده از سرویس های آنلاین رفع کنیم. یکی از خدمات جذابی که این روزها به وسیله موسم ارائه شده خدمت اجاره روزانه ویلا و آپارتمان است. اقامت در واحدهای شخصی که با رعایت برترین کیفیت و نظارت مستمر در اختیار مسافران قرار داده می گردد می تواند برترین و لذت بخش ترین تجربه سفر را برای مسافران فراهم سازد. شعاری که موسم برای خود انتخاب نموده با عنوان حس خوب خونه نشان دهنده همین خط مشی است.

موسم به نشانی www.moosem.ir با ارائه بیش از هزار ویلا، آپارتمان، سوئیت و هتل آپارتمان در سراسر ایران به مسافران این امکان را می دهد که بتوانند واحدهای اقامتی را در بیش از صد شهر جستجو نموده و اقامتگاه دلخواه خود را رزرو نمایند. فرقی نمی کند که شما واحدهای مالی برای سفر بخواهید یا واحدهایی که امکانات ویژه ای مانند زمین بازی، میز بیلیارد یا استخر؛ موسم بار ارائه طیف وسیعی از واحدهای اقامتی انتخاب گسترده ای در اختیار مسافر قرار می دهد.

از جمله مزیت های موسم به منظور استفاده مسافران، می توان به پشتیبانی 24 ساعته و الزام اقامتگاه ها برای رعایت استانداردهای کیفی و دقت نظر در انتخاب برترین میزبان ها اشاره نمود. در این سیستم تا زمانی که شخص، اقامتگاه مورد درخواست خود را تحویل بگیرد و از صحت، کیفیت اقامتگاه و استانداردهای کیفی واحدها رضایت خود را اعلام کند، موسم همراه و پشتیبان مسافر خواهد بود. از دیگر مزیت های موسم، رسید الکترونیک رزرو است که بلافاصله بعد از رزرو و پرداخت مبلغ برای اطمینان مسافر صادر می گردد.

موسم بعلاوه به مناسبت نوروز کمپین ویژه ای را برای مسافران تدارک دیده و میخواهد در روز دوم فروردین سال 1397 در اینستاگرام به صورت زنده قرعه کشی بزرگی انجام دهد که در آن به برنده دو شب اقامت در یک ویلای ساحلی رویایی در شمال کشور در روزهای 8 تا 10 فروردین اهدا خواهد شد. اشخاصی که تمایل دارند در این کمپین شرکت نمایند باید ابتدا ثبت نام نمایند و سپس اپلیکیشن موسم را نصب نموده و در نهایت دوستان خود را برای کسب امتیاز بیشتر به عضویت در موسم دعوت نمایند.

بعلاوه موسم به تمام مسافرانی که در طول مدت این کمپین که تا 29 اسفند 96 ادامه خواهد داشت در سایت یا اپلیکیشن ثبت نام خود را کامل نمایند 20 هزار تومان اعتبار بدون قرعه کشی اهدا خواهد نمود که این اعتبار با دعوت کاربران بیشتر تا 50 هزار تومان اعتبار قابل افزایش است.

برای شرکت در قرعه کشی هیجان انگیز موسم می توانید همین الان به نشانی https://www.moosem.ir/landing/norooz97 رفته و در قرعه کشی نوروزی موسم ثبت نام کنید.

دیگر وقت این رسیده است که برای سال تازه آماده شده و چه چیزی بهتر از این که سال تازه را با یک سفر لذت بخش آغاز کنیم. پیشنهادهای هیجان انگیزی در موسم برای مسافران تدارک دیده شده است. در تمام مقاصد گردشگری از شمال تا جنوب کشور، مشهد، شیراز، کیش، اصفهان و... انتخاب های فراوانی وجود دارد که می توانید از بین آن ها اقامتگاه دلخواه خود را انتخاب کنید.

منبع: کجارو

به "نوروز 97 با موسم، به راحتی اقامتگاه دلخواه تان را رزرو کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروز 97 با موسم، به راحتی اقامتگاه دلخواه تان را رزرو کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید