7 مورد از ساده ترین و پردرآمدترین مشاغل در خارج از کشور

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، چه مشاغلی آسان تر هستند؟ هر فرد دیدگاه متفاوتی در این رابطه دارد، اما در این مقاله می توانید با 5 مورد از این مشاغل آشنا شوید.

7 مورد از ساده ترین و پردرآمدترین مشاغل در خارج از کشور

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد کارهای آسان و با درآمد خوب وجود دارد، این است که این قبیل کارها گاهی اوقات به شما کمک می کند که زندگی بهتری داشته باشید و با انرژی کافی برای تحقق بخشیدن به علائق واقعی خود (که ممکن است چیزی را پرداخت نکند) به شما کمک کند. مسئله مهم یافتن چنین مشاغلی است. خوشبختانه، این شغل ها وجود دارند، حتی اگر تعدادشان زیاد نباشد. برخی افراد واقعا مشاغل آسانی دارند که درآمد نسبتا خوبی دارند. اگر قصد مهاجرت دارید، قبل از انتخاب حرفه آینده خود، نگاهی به این فهرست ببرید.

نویسنده دورکار: 40,000 پوند

اگر فکر می کنید فردی خلاق هستید و از نوشتن لذت می برید، پس چرا نویسنده دورکار بودن را امتحان نمی کنید؟ نویسندگان دورکار می توانند در تمام طول روز لباس خواب به تن و بدون اینکه لازم باشد از خانه بیرون بیایند، کار کنند. به این شکل کنترل بیشتری روی ساعات کار خود دارند.

آنچه این افراد انجام می دهند، شامل طیف وسیعی از پروژه های مختلف می شود که برای انجام آن ها مهلت مشخصی مشخص می شود و این افراد می توانند براساس شیوه زندگی خود کارها را بپذیرند. دستمزد نویسندگان دورکار، بسته به تعداد پروژه هایی که کار می کنند فرق دارد، هرچند شما می توانید انتظار داشته باشید تا سالانه به 40,000 پوند درآمد داشته باشید.

کتابدار: 29,500 پوند

آیا عاشق کتاب خواندن هستید؟ نظرتان درباره کار در محیطی که با کتاب سروکار داشته باشید چیست؟ شاید دوست دارید یک کتابدار باشید. به عنوان یک کتابدار، باید بتوانید به دیگران کمک کنید تا کتاب یا کتاب های مورد نیازشان را پیدا کنند یا آن ها را در کتابخانه هدایت کنند. همچنین مسئول فهرست بندی کتاب ها و نگه داشتن سابقه افرادی که از آن ها استفاده می کنند، هستید. اما این فرایند با استفاده از رایانه ها ساده تر از قبل شده است.

حتی اگر به نظر کار ساده ای باشد، کتابداران اغلب نیاز به گذراندن برخی آموزش ها دارند و بیشتر آن ها دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند. حقوق سالانه یک کتابدار از 23,500 پوند تا 29,500 پوند در سال است.

عکاس: 50,000 پوند

عکاسی یکی از سرگرم کننده ترین و ساده ترین شغل ها در جهان است. اگر فردی هستید که عشق عکاسی است، این کار برای شما است. در حالیکه در گذشته یک عکاس درگیر چاپ عکس ها می شد، امروز به دلیل استفاده از دوربین های دیجیتال نیازی به این کار نیست و عکاسی را از گدشته هم ساده تر ساخته است.

تنها کاری که باید انجام دهید، این است که دوربین مناسب را انتخاب کنید و نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید و البته کمی هم استعداد داشته باشید. در حال حاضر، کارگاه ها و آموزش گاه های زیادی برای توسعه مهارت های عکاسی وجود دارد، و این محیط ها جایی عالی برای شروع کار هستند. به عنوان یک عکاس تمام وقت، می توانید تا 50,000 پوند در سال درآمد کسب کنید.

توسعه دهنده نرم افزار: 50,000 پوند

توسعه دهنده نرم افزار بخشی از فرایند تولید نرم افزار را انجام می دهد و شغلی است که همیشه به دلیل سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی، نیاز به افرادی حرفه ای برای کار آنلاین و تولید نتایج سریع تر و بهتر خواهد بود. شغل های زیرمجموعه توسعه دهنده نرم افزار آسان است، اگر ماهر باشید و بهترین بخش کار این است که شما درآمد بالایی خواهید داشت.

میانگین حقوق از 28,000 پوند تا 45,000 پوند در سال متغیر است و با تجربه مدیریتی در این شغل می توانید تا 50 هزار پوند درآمد داشته باشید. در حالیکه یک توسعه دهنده نرم افزار اغلب در دفتر کار می کند، در برخی از شرکت ها فرصت برای کار در خانه و در محیطی با استرس کمتر وجود دارد.

اپراتور برق: 34,000 پوند

اگرچه کار اپراتور برق پیچیده به نظر می رسد، افرادی که در این زمینه کار می کنند، چیزی خلاف این را می گویند. در حالیکه مسئولیت بسیار زیادی بر دوش این افراد است، تنها کاری که کارکنان نیروگاه های برق باید هر روز انجام دهند، این است که برخی از سوئیچ ها را لمس کنند و برق را به یک میلیون خانوار و ساختمان ارسال می کنند. شما می توانید بیش از 35,000 پوند در سال درآمد داشته باشید و تنها لازمه این شغل این است که دیپلم حرفه ای داشته و در دو درس ریاضیات و علوم خوب باشید.

سگ واکر: 40 پوند در ساعت

اگر چه ممکن است این کار به نظر کار احمقانه ای بیاید، اما برای دانش آموزان نوجوان یا به عنوان یک کار تابستانی بسیار عالی است، یک سگ واکر می تواند تا 40 پوند در هر ساعت درآمد داشته باشد. پیاده روی بردن سگ های بزرگ در خیابان های شهر خیلی آسان نیست. اما افراد سالمند، معلول، آن هایی که خارج از شهر زندگی می کنند یا فقط تنبل هستند، مایل اند پول خوبی به شخص دیگری بدهند تا حیوان خانگی مورد علاقه آن ها را برای گردش بیرون ببرد. از آنجایی که بیشتر شهرها دارنده سگ ها را موظف به تمیز کردن خرابی های آن ها می کند، احتمالا بدترین بخش این کار تمیز کردن خراب کاری های سگ ها است.

نگهبان خانه نشین: 85 پوند در روز

تا 85 پوند در روز درآمد افرادی است که تنها مراقبت یک خانه هستند. این افراد زمانی که صاحب خانه از شهر دور است، در خانه می ماند و از آن مراقبت می کند. کاری فوق العاده آسان که احتمالا هیچ چیز بدی و ناخوشایندی درباره آن وجود ندارد. اما باید به دقت مراقب اموال موجود در خانه باشید تا چیزی کم نشود.

منبع: کجارو / careeraddict.com

به "7 مورد از ساده ترین و پردرآمدترین مشاغل در خارج از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 مورد از ساده ترین و پردرآمدترین مشاغل در خارج از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید