طراحی گرافیکی و چاپ

عکس ، پوشش جالب و متفاوت کوهنوردان دوره قاجار در قله دماوند

تصویری از کوهنوردان در دوران قاجار را می بینید که با کمترین امکانات قله دماوند را فتح می کردند.

21 مهر 1401

کشف تازه دانشمندان برای مقابله با تومورهای سرطانی

پژوهشگران آمریکایی و هلندی در آنالیز مشترکی، مکانیسمی را کشف نموده اند که سلول های ایمنی بدن را برای از بین بردن تومورهای سرطانی تحریک می نماید.

30 تیر 1401

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد امروز توزیع می شود ، آغاز رقابت از چهارشنبه

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه آغاز می شود و داوطلبان از امروز می توانند کارت ورود به جلسه شرکت در این آزمون را دریافت کنند.

11 تیر 1401

7 مورد از ساده ترین و پردرآمدترین مشاغل در خارج از کشور

چه مشاغلی آسان تر هستند؟ هر فرد دیدگاه متفاوتی در این رابطه دارد، اما در این مقاله می توانید با 5 مورد از این مشاغل آشنا شوید.

4 تیر 1401

ساده ترین روش برای بازاریابی در خیابان ها چیست؟

با یک آفتابگیر تبلیغاتی خودرو، برند خود را به خیابان ها ببرید. با آفتابگیر تبلیغاتی ساده و در عین حال موثر، دید برند خود را افزایش دهید. در روزهای گرم و آفتابی در یک ماشین سواری در طی روز، چیزی که افراد را آزار می دهد، نور خورشید است. اینجاست که یک آفتابگیر...

25 خرداد 1401

توسعه بازارهای اقتصادی یا توسعه نقدینگی؟

اخیرا یکی از فعالان نزدیک به دولت در نوشته ای ادعا نموده که چون نسبت نقدینگی به فراوری در اقتصاد ایران کمتر از دیگر کشورهای پیشرفته است، هنوز مجال زیادی برای رشد نقدینگی در اقتصاد ایران وجود دارد و نباید نسبت به رشد نقدینگی حساس بود.

20 خرداد 1401

نقد فیلم گزارش فرانسوی؛ نامه ای عاشقانه به روزنامه نگاری

گزارش فرانسوی (The French Dispatch) را شاید بتوان برترین فیلم وس اندرسون، بدون شک استادانه ترین کار او، تا به امروز دانست. و حتی به خاطر طنز غیرمعمول و عجیبی که دارد، می توان آن را در دسته فیلم های اکشن، آن هم از نمونه های خوبش قرار داد؛ البته اکشنی خاص اندرسون...

30 دی 1400

افزایش امنیت اسناد با هولوگرام های ضدسرقت دانش بنیان ، 50 درصد ارزان تر از نمونه وارداتی

یک شرکت دانش بنیان داخلی پیروز به ساخت هولوگرام های ضد سرقت و شفاف کرده که برای اسناد امنیتی در کشور از آنها استفاده می شود.

12 دی 1400

شروع نمایشنامه خوانی در مجموعه تئاتر مولوی

مدیر مرکز تئاتر مولوی از انتشار فراخوان برنامه نمایشنامه خوانی این مجموعه تئاتر در هفته جاری و بعلاوه برگزاری این برنامه از ابتدای آذر امسال اطلاع داد.

24 آبان 1400

اثر عامل مالی بر محیط زیست

با آنکه عامل مالی هر دو نوع آزمندی و فقر را شامل می گردد، اما تأکید بر فقر ضرورت بیشتر دارد، زیرا نمی توان مسائل زیست محیطی را در دنیا امروز، به ویژه دنیا سوم طرح کرد و از مشکل فراگیر فقر یاد نکرد.

15 آبان 1400

معرفی علف چشمه یا بولاغ اوتی و خواص درمانی آن

کاهنده قند و آرام بخش، دفع کننده سموم از بدن و تصفیه کننده خون، خارج کننده سنگ کلیه و ضد اسکوربوت، ضد استسقاء و برطرف کننده اگزما، ضد کرم و تب بر، نیروزا، و اشتهاآور، ضد یرقان و ادرارآور، مسکن دردهای عصبی و مفید

11 آبان 1400

کیا اسپورتیج 2023 چه ویژگی هایی دارد؟

کیا اسپورتیج مدل 2023 در ماه ژوئیه با یک طراحی تازه معرفی خواهد شد. این مدل از اصول طراحی تازه این خودروساز کره ای برخوردار است. اصولی که در مدل EV6 هم مشاهده شده بود.

31 تیر 1400

ساشا سبحانی دستگیر شد

رسانه اسپانیایی از دستگیری ساشا سبحانی فرزند سفیر اسبق ایران در ونزوئلا اطلاع داد.

7 اسفند 1399

ایران در صندلی سیزدهم مقالات کرونا، حمایت اقتصادی دانشگاه ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، اولین وبینار تحولات آموزش عالی در عصر کرونا با موضوع چالش ها و فرصت ها، به همت گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم و با حضور نزدیک به 100 تن از اعضای فرهنگستان، استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه...

9 دی 1399

توان فراوری علم فاخر را داریم، باید به روش های مختلف از توسعه علم و فناوری حمایت کنیم

رئیس جهاد دانشگاهی در آیین اختتامیه چهار رویداد ملی و فرهنگی گفت: شاید پیش از این مواد اولیه مانند نفت یا معادن، ارزش افزوده بسیار زیادی داشتند، اما نسبت ارزش افزوده ای که توسعه علمی و فناورانه ایجاد می نماید، به قدری زیاد شده است که مواد اولیه ارزش قبلی...

27 آذر 1399

گزارش عملکرد پیشرفت فناوری نانوی ایران در سال 1398 منتشر شد

کتاب گزارش عملکرد سند گسترش کاربرد فناوری نانو ایران در سال 1398 برای تشریح عملکرد ستاد توسعه فناوری نانو در 5 فصل منتشر شد.

20 مهر 1399

انتخاب تامین کننده مناسب سررسید 1400 و تقویم رومیزی 1400

از آنجا که بازار خرید سررسید 1400 هم تابعی از بازار کاغذ است و کاغذ تحریر، ماده اولیه این محصولات است، فراورینمایندگان سالنامه معتقد هستند که در بازار دو تا سه نوع، کاغذ تحریر داریم. کاغذی که نوع ایرانی اش کیفیت لازم را ندارد و در این حیطه بازار واردات...

18 مهر 1399

خاتمه تصویربرداری پشت دیوار خوشبختی

تصویربرداری فیلم تلویزیونی پشت دیوار خوشبختی به کارگردانی جاوید خوشدل و تهیه کنندگی مسعود ندافی به خاتمه رسید.

3 مهر 1399

خداحافظی با بوی خوش کتاب ، مافیای کاغذ 80 درصد انتشاراتی ها را به خاک سیاه نشاند

خیالمان راحت بود اگر هیچ چیز سر جایش نیست حداقل کتابی هست تا حواسمان را غرق در قصه های خودش کند مع الاسف کتاب هم جز کالا های لوکس قرار گرفته است و در سبد خانواده ها قرار ندارد.

24 مرداد 1399

پرسپولیس تونل ضدعفونی کننده بازیکنان خرید!، قیمت

پرسپولیس برای خرید تونل ضدعفونی خود تنها 29 میلیون تومان هزینه نموده است

21 مرداد 1399
تعداد: (26)