ساده ترین روش برای بازاریابی در خیابان ها چیست؟

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، با یک آفتابگیر تبلیغاتی خودرو، برند خود را به خیابان ها ببرید. با آفتابگیر تبلیغاتی ساده و در عین حال موثر، دید برند خود را افزایش دهید. در روزهای گرم و آفتابی در یک ماشین سواری در طی روز، چیزی که افراد را آزار می دهد، نور خورشید است. اینجاست که یک آفتابگیر تبلیغاتی خودرو به کار می آید. به طور معمول از PVC ساخته شده است و به منظور محافظت از کاربر در برابر اشعه های خورشید است. آن ها را می توان با نام تجاری یا لوگو چاپ کرد تا به عنوان هدایای تبلیغاتی مفید، دید برند را در خیابان ها افزایش دهند. استفاده از آفتابگیر بسیار آسان است. آن ها را می توان به راحتی جمع نموده و یا پشت شیشه ها قرار داد.

ساده ترین روش برای بازاریابی در خیابان ها چیست؟

چرا افراد سایه بان خورشیدی را دوست دارند؟

با گرم شدن ماه های تابستان، احتمالاً در پی راه هایی برای غلبه بر گرما هستید. اگر ماشین شما تهویه مطبوع خوبی داشته باشد، گرمای خفه کننده پارک کردن در زیر نور خورشید تنها پس از چند دقیقه از بین می رود. تفاوتی که یک آفتابگیر می تواند ایجاد کند و راه های دیگر، برای پایین نگه داشتن دمای خودرو در تابستان می باشد.

در حالی که خودرویی که در یک روز گرم تابستان در بیرون پارک شده است، به ناچار فضای داخلی گرمی خواهد داشت، استفاده از آفتابگیر تفاوت بزرگی ایجاد می نماید.

دمای داخلی را کاهش می دهد

مسدود کردن و انعکاس نور خورشید به کاهش تجمع گرما در داخل ماشین شما یاری می نماید. این کار باعث می گردد که در اولین ورود به وسیله نقلیه نفس کشیدن راحت تر گردد. مسدود کردن نور مستقیم خورشید بعلاوه از سوختن خود در هنگام لمس کمربند ایمنی، فرمان و تعویض دنده جلوگیری می نماید.

از وسایل الکترونیکی خودرو محافظت می نماید

استریو و سی دی خودرو ممکن است در اثر نور مستقیم خورشید و گرمای بیش از حد آسیب ببینند. صفحه نمایش های لمسی در خودروهای تازهتر به ویژه در خودروهایی که ماه ها متوالی در خارج از خانه زیر آفتاب پارک می شوند، آسیب پذیر هستند. یک سایه بان خورشیدی نور مستقیم خورشید را مسدود می نماید و به افزایش عمر وسایل الکترونیکی خودرو یاری می نماید.

از داخل خودرو محافظت می نماید

نور خورشید نیز می تواند آسیب زیادی به داخل خودرو شما وارد کند. داشبوردها و جایگاه ها ممکن است محو شوند، زیرا نور خورشید رنگ را از آن ها خارج می نماید. آن ها حتی می توانند در اثر دمای شدید ترک بخورند و منحرف شوند. یک سرمایه گذاری کوچک در یک سایه بان آفتاب می تواند یاری کند که فضای داخلی خودروی شما برای سال های آینده مانند تازه باقی بماند.

خودتان یک آزمایش انجام دهید

هیچ شکی در آن نیست وقتی خورشید مستقیماً به وسیله پنجره ها به خانه شما می تابد، فضا سریعتر گرم می گردد. از آنجایی که اتومبیل ها پنجره های زیادی دارند، منطقی است که نور خورشید که به داخل می تابد، فضای داخلی را گرم کند.

به نظر عقل سلیم می آید، اما اگر می خواهید منطق را خودتان امتحان کنید، یک دماسنج را در داخل دو خودروی رنگی و شیشه ای رنگی که در کنار هم در یک پارکینگ نشسته اند، قرار دهید. یک آفتاب گیر روی شیشه جلوی یک خودرو قرار دهید، اما روی دیگری نه. مطمئن شوید که دماسنج ها دور از نور مستقیم خورشید قرار گرفته اند تا نتایج دقیق تری داشته باشند. ماشین ها را یک ساعت رها کنید و برای آنالیز دماسنج ها برگردید. به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که دمای خودرو با آفتابگیر به اندازه قابل توجهی کمتر از دمای بدون آفتابگیر است.

منبع: مجله چاپخونه

به "ساده ترین روش برای بازاریابی در خیابان ها چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساده ترین روش برای بازاریابی در خیابان ها چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید