شروع نمایشنامه خوانی در مجموعه تئاتر مولوی

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، مدیر مرکز تئاتر مولوی از انتشار فراخوان برنامه نمایشنامه خوانی این مجموعه تئاتر در هفته جاری و بعلاوه برگزاری این برنامه از ابتدای آذر امسال اطلاع داد.

شروع نمایشنامه خوانی در مجموعه تئاتر مولوی

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ ساعت فانتزی، امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره برنامه نمایشنامه خوانی این مجموعه تئاتری و زمان انتشار فراخوان و آغاز برنامه گفت: فراخوان نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی دوشنبه 3 آبان منتشر می گردد و حدود یک ماه فرصت برای ارسال آثار و بعلاوه آنالیز آن ها در نظر گرفته شده و جلسات نمایشنامه خوانی ها از اوایل آذر برگزار می شوند.

وی درباره اینکه آیا جلسات نمایشنامه خوانی مولوی در روز های شنبه برگزار می گردد یا نه، یادآور شد: این برنامه در 2 بخش ترجمه و تألیف برگزار می گردد و هم آثار استادان با دانشجویان و هم گروه های دانشجویی از کلیه مراکز آموزش عالی پذیرفته می شوند. طبق برنامه ریزی ما و بسته به مقدار استقبال و تعداد کار هایی که در برنامه حضور خواهند داشت، علاوه بر روز های شنبه، در ساعت های غیر رسمی اجرا ها در روز های دیگر هفته نیز این برنامه اجرا خواهد شد.

حریری در ادامه سخنان خود تأکید کرد: بر اساس تصمیم گیری اجرا شده شرایط اجرای عمومی برای اثر برگزیده این دوره از جلسات نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی، در این مرکز فراهم می گردد.

مدیر مرکز تئاتر مولوی در انتها سخنان خود با اشاره به اینکه جلسات نمایشنامه خوانی این مرکز ضبط تصویری آرشیوی می شوند، گفت: با یک انتشارات صحبت هایی داشتیم که مجموعه ای از نمایشنامه های برگزیده در این دوره از نمایشنامه خوانی مولوی در قالب کتاب نمایشنامه های برگزیده نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی چاپ و منتشر گردد تا دانشجویان بتوانند از این آثار برای فراوری و اجرای نمایش بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروع نمایشنامه خوانی در مجموعه تئاتر مولوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع نمایشنامه خوانی در مجموعه تئاتر مولوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید