اخبار مجلس

الزامات خصوصی سازی؛ اصلاح بازار سرمایه و ایجاد فضای رقابتی

این مطلب بخشی از ویژه نامه بهار 1401 اتاق ایران آنلاین با عنوان اقتصاد ایران در سال 1400 و منظره سال 1401 است که به آنالیز شرایط 40 شاخص اقتصادی و پیش بینی آنها در سال پیش رو می پردازد.خصوصی سازی در جهان در پی عدم کارایی شرکت های دولتی شروع شد. اهداف خصوصی سازی...

31 خرداد 1401

حذف معافیت مالیاتی کتب درسی

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از فعالیت های هنری هنرمندان مشمول بند (ل) ماده 139 قانون مالیات های مستقیم را از پرداخت مالیات معاف کردند.

13 اردیبهشت 1401

خبر مهم برای جاماندگان سهام عدالت

خبرگزاری خبرنگاران- به گفته رئیس کمیسیون مالی مجلس؛ مشخص تکلیف جاماندگان سهام عدالت یکی از اقدامات کوتاه مدت در نیمه دوم سال جاری خواهد بود.

12 اردیبهشت 1401

قانون تازه انگلیس برای محافظت از کاربران در برابر ترول های ناشناس

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، طبق این پیشنهاد، سرویس های اجتماعی محبوب مانند توئیتر، فیس بوک و اینستاگرام ملزم خواهند بود گزینه ای خاص برای دریافت یا عدم دریافت پیغام، پاسخ به پیغام و تماشای محتوای فرد از سوی کاربران ناشناس یا تایید نشده را فراهم...

7 اردیبهشت 1401

بایدن لایحه جلوگیری از تعطیلی دولت را امضا کرد

رئیس جمهور آمریکا لایحه ای را امضا کرد که بر اساس آن منابع اقتصادی مورد احتیاج دولت تا اواسط فوریه (اواخر بهمن ماه) تامین خواهد شد.

26 دی 1400

با کارمندانی که واکسن کرونا نمی زنند، چه برخوردی می گردد؟

ایسپا در تازه ترین نظرسنجی خود گفت که 14.2 درصد شهروندان بالای 18 سال اصلا تمایلی به زدن واکسن کرونا ندارند، این در حالیست که سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از اجباری شدن کارت واکسن در کشور تا سه هفته آینده اطلاع داد.

18 مهر 1400

طرح کریدور خلاق محور تبریز، سهند تصویب شد

خبرنگاران/آذربایجان شرقی طرح کریدور خلاق محور تبریز- سهند در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان شرقی تصویب شد.

9 مهر 1400

مهندس ضرغامی می تواند زمینه تحولات خوبی را فراهم کند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با قابلیت هایی که مهندس ضرغامی دارد، می تواند موجب تحولات خوبی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گردد.

1 شهریور 1400

اخراج نماینده مجلس اردن

خبرگزاری خبرنگاران- اسامه العجارمه نماینده مجلس اردن که عبدالله دوم شاه این کشور را به قتل تهدید نموده بود، از مجلس اخراج شد.

12 تیر 1400

خبرنگاران افزایش 67 درصدی مستمری مددجویان در سال 1400

تهرن - خبرنگاران - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مستمری خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در امسال به طور میانگین 67 درصد افزایش یافته است.

29 اردیبهشت 1400

آخرین مهلت CAS و چالش تمام نشدنی AFC بابت اعطای میزبانی به بحرین

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با توجه به شکایت ایران و درخواست از CAS برای رسیدگی به دستور موقت در پرونده میزبانی بحرین، تحت فشار قرار گرفته است.

16 اردیبهشت 1400

بودجه سال 1400 شهرداری بر اساس بعضی شاخص ها و واقعیت ها تدوین شده است

شهردار تبریز از تدوین بودجه سال 1400 شهرداری تبریز بر اساس بعضی شاخص ها و واقعیت سخن گفت.

20 فروردین 1400

کوشش مجلس اصلاح بودجه به نفع قشر ضعیف بود

خبرنگاران/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یک هفته کار فشرده مجلس برای اصلاح لایحه بودجه، تاکید نمود که کوشش نمایندگان مردم اصلاح این لایحه براساس منافع مردم خصوصا اقشار ضعیف بوده است.

12 فروردین 1400

اصلاح حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در بودجه 1400

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از تلاش دولت برای اصلاح فرایند متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال آینده خبر داد.

5 اسفند 1399

نیویورک تایمز: پنس دست رد به سینه ترامپ زده است

یک روزنامه آمریکایی به نقل از منابع مطلع فاش کرد که مایک پنس معاون دونالد ترامپ با درخواست وی برای تغییر نتایج انتخابات جنجالی نوامبر موافقت نکرده است.

24 بهمن 1399

قالیباف: نظارت میدانی اگر نمایشی نباشد، ظرفیت های مغفول مانده را فعال می نماید

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازگشایی پایانه مرزی ⁧ریمدان⁩ گفت: نظارت میدانی اگر نمایشی نباشد، می تواند ظرفیت های بزرگ مغفول مانده را با کمی پیگیری و کوشش فعال کند.

14 بهمن 1399

شرایط واگذاری ETF&zwnjها در لایحه بودجه 1400

در لایحه بودجه سال 1499 به وزارت امور مالی و دارایی اجازه داده شده است تمام یا بخشی از سهام و دارایی های دولتی دستگاه های اجرائی زیرمجموعه قوه مجریه و به جامانده سهام متعلق به دولت و شرکت های دولتی در بنگاه های مشمول واگذاری را مطابق روش های مندرج در قانون...

15 دی 1399

ایران در صندلی سیزدهم مقالات کرونا، حمایت اقتصادی دانشگاه ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، اولین وبینار تحولات آموزش عالی در عصر کرونا با موضوع چالش ها و فرصت ها، به همت گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم و با حضور نزدیک به 100 تن از اعضای فرهنگستان، استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه...

9 دی 1399

شرط جدید وزیر راه برای افزایش قیمت بلیت هواپیما

خبرنگاران : وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر الزام رعایت ظرفیت 60درصدی ظرفیت هواپیماها از اول آبان،شرط جدید برای افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی را گفت.

1 آذر 1399

ابلاغ دستورالعمل جدید رجیستری تلفن همراه

خبرنگاران/خوزستان ناظر گمرکات خوزستان با اشاره به ابلاغ دستورالعمل جدید رجیستری تلفن همراه از سوی مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه سازمان گمرک ایران گفت: از این پس اظهار و ثبت تلفن همراه مسافران، صرفا در محل مبادی ورودی انجام می گردد.

18 آبان 1399
تعداد: (33)