قانون تازه انگلیس برای محافظت از کاربران در برابر ترول های ناشناس

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی به نقل از گاردین، طبق این پیشنهاد، سرویس های اجتماعی محبوب مانند توئیتر، فیس بوک و اینستاگرام ملزم خواهند بود گزینه ای خاص برای دریافت یا عدم دریافت پیغام، پاسخ به پیغام و تماشای محتوای فرد از سوی کاربران ناشناس یا تایید نشده را فراهم نمایند.

قانون تازه انگلیس برای محافظت از کاربران در برابر ترول های ناشناس

بعلاوه طبق این قانون پیشنهادی، کاربران تایید شده می توانند حساب های کاربری تایید نشده یا ناشناس را مسدود نمایند تا نتوانند محتوای آنها را دیدن نمایند.

این بدان معنا است که اگر کاربری، افراد و سازمان های تایید نشده (که تیک آبی از اینستاگرام و توئیتر دریافت نکرده اند) را بلاک کرد، این گروه از حساب های کاربری نمی توانند با فرد مذکور ارتباط برقرار نمایند یا محتوای وی را به دیدن نمایند.

وزارت فرهنگ، رسانه و ورزش انگلیس اظهار داشت پلتفرم های اجتماعی چند گزینه برای تایید کاربران اجرا می نمایند از جمله استفاده از مدارک شناسایی که به وسیله دولت صادر می نمایند مانند پاسپورت، یا از احراز هویت دو عاملی استفاده می نمایند.

این پیشنهاد نو به عنوان بخشی از لایحه ایمنی آنلاین عرضه می گردد تا شرکت های فناوری را ملزم به محافظت از کاربران در مقابل محتوای مخرب کند در غیراینصورت آنها با جریمه های کلان از سوی آفکام (رگولاتور ارتباطات انگلیس) روبرو می شوند.

نادین دوریس وزیر فرهنگ، رسانه و ورزش انگلیس در این باره می گوید: شرکت های فناوری وظیفه دارند از آلوده شدن پلتفرم هایشان به ترول های ناشناس جلوگیری نمایند. اکنون افراد کنترل بیشتری بر افرادی خواهند داشت که با آنها ارتباط برقرار می نمایند و می توانند موج نفرت پراکنی را متوقف نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قانون تازه انگلیس برای محافظت از کاربران در برابر ترول های ناشناس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون تازه انگلیس برای محافظت از کاربران در برابر ترول های ناشناس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید