معرفی 10 برگزیده از مازندران در مسابقات فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، 10 نفر از کارکنان و اعضای کتابخانه های عمومی مازندران در مسابقات فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور خوش درخشیدند.

معرفی 10 برگزیده از مازندران در مسابقات فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی

روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران گفت: برگزیدگان مسابقات فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در 6 ماهه اول سال جاری از مازندران معرفی شدند که در این بین با کوشش کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی استان 10 برگزیده ملی در پویش و مسابقات فرهنگی داشتیم.

یکی از رسالت های اصلی نهاد کتابخانه های عمومی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، جلب مشارکت مردم، خانواده ها و کتابداران در برنامه های فرهنگی است.

نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان یک دستگاه متولی جدی در این باره مسئولیت دارد تا روحیه کتاب دوستی و مطالعه را در بین جامعه حفظ کند.

مردم فرهنگ دوست مازندران نیز همیشه در کشور توانسته اند در مسابقات فرهنگی و پویش ها در راستای اشاعه فرهنگ کتابخوانی کارنامه خوبی به یادگار بگذارند.

کارکنان و اعضای کتابخانه های عمومی مازندران پیروز شدند در پویش ملی میهمان کتابخانه من ویژه سالروز تاسیس نهاد، مسابقات فرهنگی حکمت ویژه بزرگداشت سهروردی، گنج حکیم ویژه بزرگداشت نظامی گنجوی، هرروز یک آیه ویژه ایام ماه مبارک رمضان رتبه ملی را کسب نمایند و افتخار دیگر را برای مازندران رقم بزنند.

وبلاگ ساعت فانتزی مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "معرفی 10 برگزیده از مازندران در مسابقات فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 برگزیده از مازندران در مسابقات فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید