شرکت شیائومی خط فراوری می مکس و می نوت را متوقف می نماید؟

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، لی جون، مدیر عامل شرکت شیائومی اطلاعاتی در مورد وضعیت فراوری گوشی های نسل بعدی این شرکت اعلام نمود و در بخشی از سخنان خود تاکید نمود که شیائومی احتمالا خط فراوری سری می و ردمی را به زودی شفاف تر پیش خواهد برد و افزون بر این ها درسال جاری خبری از ادامه خطوط فراوری می مکس و می نوت نخواهد بود.

شرکت شیائومی خط فراوری می مکس و می نوت را متوقف می نماید؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، نگاهی به محتواهی سخنان لی جون نشان می دهد که شیائومی در حال حاضر برنامه ای برای می مکس و می نوت ندارد.

بر اساس سخنان لی جون، تمرکز فعلی شیائومی بر توسعه فراوریاتی مانند می میکس و می 9 و البته سری جدید CC است. در انتهای دیگر طیف فراوری نیز ، نام تجاری ردمی، همچنان تلفن های ارزان قیمتی را ارائه می دهد که تمام ویژگی های ضروری را در یک بسته ارزان تر ارائه می دهند.

سری می اغلب به خاطر صفحه نمایش بزرگ و باتری خود بسیار محبوب بود. البته با همه این اظهار نظرها فراموش نکنیم که شیائومی هنو رسما اعلام ننموده که روند فراوری مکس و نوت را متوقف نموده است، اما آینده این گوشی ها چندان روشن به نظر نمی رسد.

پیشبینی می گردد این نام تجاری برنامه های دیگری برای گوشی های خود و انواع تبلت ها داشته باشد که مجالی برای توسعه این مدلها باقی نمی گذارد.

منبع: انتخاب

به "شرکت شیائومی خط فراوری می مکس و می نوت را متوقف می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت شیائومی خط فراوری می مکس و می نوت را متوقف می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید