91 تیم عملیاتی هلال احمر به حوادث استان گیلان اعزام شدند

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طی هشت روز گذشته مجموع این عملیات ها 75 مورد بوده است.

91 تیم عملیاتی هلال احمر به حوادث استان گیلان اعزام شدند

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از آمادگی پایگاه های ثابت و موقت و عوامل امدادی این جمعیت در راستای ارائه خدمات امدادی در طرح سالم سازی دریا اطلاع داد.

وی با اشاره به عملیات های اجرا شده طی هشت روز گذشته اضافه کرد: مجموع این عملیات 75 مورد بوده که 39 مورد جاده ای، 12 مورد کوهستان، 8 مورد حضوری، 7 مورد ساحلی و 9 مورد شهری بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: مجموع کل حادثه دیدگان نیز 153 نفر بوده اند، که از این تعداد، حوادث جاده ای 111 نفر، کوهستان 15 نفر، خدمات حضوری 9 نفر، دریایی و ساحلی 9 نفر و شهری 9 نفر است.

غلامی با بیان اینکه 91 تیم عملیاتی به این حوادث اعزام شده است، اضافه کرد: نیرو های عملیاتی 289 نفر، آمبولانس های اعزام شده 63 دستگاه

و مجموع عملیات رها سازی شده 3 مورد بوده است.

وی در ادامه گفت: از تاریخ 17 شهریور ماه تا به امروز افزون بر 1800 تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان مبنی بر گزارش حوادث گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اضافه کرد: پایگاه های ثابت 23 پایگاه، پایگاه های موقت 9 پایگاه، پایگاه های ساحلی 20 پایگاه و یک تیم واکنش سریع به همراه یک تیم امداد هوایی در مرکز استان در طرح سالم سازی دریا در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

غلامی توضیح داد: مردم برای گزارش حوادث می توانند شبانه روزی با تلفن 112 ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

وبلاگ ساعت فانتزی گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "91 تیم عملیاتی هلال احمر به حوادث استان گیلان اعزام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "91 تیم عملیاتی هلال احمر به حوادث استان گیلان اعزام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید