BMW M2 تازه با کیت تیونینگ من هارت معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، BMW M2 نو 2023 یکی از مجذوب نماینده ترین محصولات پرفورمنس این خودروساز آلمانی است که از زمان معرفی در اوایل این ماه، واکنش های متفاوتی را از طرف هواداران و خبرنگاران دریافت نموده است. همه از قدرت موتور این خودرو خرسند هستند اما طراحی کوپه اسپرت ژرمن ها مورد پسند بسیاری از هواداران این خودرو واقع نشده است. بسیاری از تیونرها معتقدند که می توانند تغییرات بسیار خوبی را روی این خودرو ایجاد نمایند. به همین دلیل، شرکت تیونینگ آلمانی من هارت اولین کیت تقویتی خود را برای نسل نو BMW M2 معرفی نموده که ضمن ارائه تغییرات ظاهری بسیار مجذوب نماینده برای این کوپه، قدرت و گشتاور موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی آن را هم تقویت نموده است.

BMW M2 تازه با کیت تیونینگ من هارت معرفی گردید

ابتدا از آنالیز تغییرات ظاهری این کیت آغاز می کنیم. شرکت من هارت در کیت تیونینگ BMW M2 نو، از بدنه آیرودینامیک تمام فیبر کربنی بهره برده که مجذوب نمایندهیت ظاهری این خودرو را افزایش چشمگیری داده است. این پکیج تیونینگ متشکل از لیپ سپر جلو، اسپویلر ثابت عقب، رکاب های اسپرت جانبی، تزیینات اضافی روی سپر جلو و عقب و یک دیفیوزر با دیزاین مجذوب نماینده درون سپر عقب بوده که درون آن چهار خروجی اگزوز دایره ای شکل تعبیه شده و یک چراغ استاپ ترمز در میان این اگزوزها و درون دیفیوزر جا خوش نموده است.

مکمل نمای بیرونی فوق اسپرت این خودرو، رینگ های خاص Concave One با رنگ مشکی مات و عناصر طلایی هستند که هواداران این خودرو را به وجد خواهند آورد. همین تریم مجذوب نماینده را می توان روی کاپوت، سقف، درب ها و سپرهای BMW M2 نو مشاهده کرد که در آن ها رنگ مشکی به عنوان طرح اصلی و نوارهای طلایی به عنوان مکمل خودنمایی می نمایند. این شرکت تیونینگ معتقد است که این ترکیب رنگ مشکی و طلایی بیشتر از سایر ترکیب رنگ ها مورد پسند مشتریان و هواداران قرار خواهد گرفت.

از لحاظ مشخصات فنی BMW M2 نو از پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خطی دو توربوشارژ معروف BMW بهره می برد که با کد S58 شناخته می گردد. شرکت من هارت توانسته قدرت تولیدی این پیشرانه محبوب را به 560 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن را به 650 نیوتن متر برساند. این قدرت به وسیله یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا هشت سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می گردد. بعلاوه باید اشاره کنیم که این افزایش قدرت به لطف به روزرسانی نرم افزاری، نصب سیستم اگزوز اسپرت استیل با سوپاپ کنترل ایجاد شده است. این شرکت تیونینگ بسته به بازار سفارش داده شده، می تواند فیلتر جذب ذرات و کاتالیست کانورتر را روی این خودرو نصب کند.

BMW M2 نو با کیت تیونینگ من هارت که با نام MH2 560 شناخته می گردد، با سیستم تعلیق ارتقا یافته دو حالت پیچشی کامل و فنرهای کم ارتفاع در دسترس کاربران قرار می گیرد. سیستم های ایمنی استاندارد این خودرو شامل کنترل فاصله پارک، کروز کنترل پویا، هشدار برخورد جلو با درگیر کردن ترمز و بعلاوه هشدار خروج از خط می شوند. کروز کنترل فعال با ویژگی Stop & Go هم فقط در خودروهای دارای جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته قابل انتخاب است. در نوترین تصاویر منتشر شده از این خودرو، ظاهراً BMW M2 من هارت ارتفاع کمتری نسبت به سطح زمین دارد، اما جزییات کاملی از این موضوع فعلا در دسترس نیست.

منبع: Motor 1

منبع: دیجیکالا مگ

به "BMW M2 تازه با کیت تیونینگ من هارت معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "BMW M2 تازه با کیت تیونینگ من هارت معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید