وقتی غیبت فدراسیون فوتبال سود دارد!، بلیت نجومی جام ملت ها

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، در فاصله حدود 2 ماه مانده به شروع جام ملت های آسیا، چند سایت و تور مسافرتی بلیت فروشی این رقابت ها را شروع نموده اند که بعضا با قیمت های بسیار هنگفت اقدام به بلیت فروشی می نمایند. این در حالی است که با اعلام فدراسیون فوتبال، این آژانس ها موظفند با نرخ روزانه سامانه سنا، بلیت ها را بفروشند.

وقتی غیبت فدراسیون فوتبال سود دارد!، بلیت نجومی جام ملت ها

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، جام ملت های آسیا 2019 امارات از تاریخ 15 دی شروع خواهد شد که تیم ملی ایران در این رقابت ها از شانس های کسب عنوان قهرمانی محسوب می گردد، به همین دلیل طرفداران فوتبال ایران با وجود گرانی ارز به دنبال تماشای از نزدیک دیدارهای تیم ملی در کشور امارات هستند.

بلیت فروشی جام ملت های آسیا از 30 جولای (8 مرداد) شروع شده که بخشی از بلیت های بازی های ایران همانند رقابت های جام جهانی به عنوان سهمیه فدراسیون فوتبال به این فدراسیون داده شده تا به فروش برسد. با این حال هنوز فدراسیون فوتبال بلیت فروشی جام ملت ها را شروع نکرده و قرار است از این هفته فرایند بلیت فروشی از سوی فدراسیون فوتبال شروع گردد.

غیبت فدراسیون فوتبال در این مدت باعث شده تا چند سایت و تور مسافرتی از این فرصت استفاده و اقدام به فروش بلیت بازی های ایران با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت واقعی بلیت ها بنمایند، این در حالی است که فروشندگان بلیت های جام ملت ها موظفند با قیمت روزانه واحد پولی درهم در سامانه سنا، بلیت فروشی نمایند.

قیمت بلیت های جام ملت های آسیا

مرحله Cat 1 Cat 2 Cat 3
گروهی و یک هشتم نهایی 70 درهم/ حدود 264 هزار تومان 50 درهم / حدود 189 هزار تومان 25 درهم / حدود 94 هزار تومان
یک چهارم نهایی و نیمه نهایی 150 درهم/ حدود 567 هزار تومان 75 درهم/ حدود 283 هزار تومان 50 درهم/ حدود 189 هزار تومان
فینال 300 درهم/ حدود یک میلیون و 133 هزار تومان 150 درهم/ حدود 567 هزار تومان 75 درهم/ حدود 283 هزار تومان

قمیت ها براساس نرخ درهم 37 هزار و 774 ریال در سامانه سنا محاسبه شده است.

با این حال در یکی از سایت های بلیت فروشی، کمترین قیمت بلیت 242 هزار تومان و بیشترین قیمت بلیت که مربوط به دیدار فینال می گردد، یک میلیون و 548 هزار تومان است که قیمت های بسیار بالایی نسبت به قیمت واقعی بلیت های جام ملت های آسیا است.

در این خصوص امیرحسین حسینی که مسئولیت راه اندازی ساز و کار بلیت فروشی بازی های ایران در جام ملت های آسیا را در فدراسیون فوتبال برعهده دارد، در گفت وگو با وبلاگ ساعت فانتزی درباره فرایند بلیت فروشی به وسیله فدراسیون شرح داد: سامانه فروش بلیت جام ملت ها آماده است و قیمت بلیت ها براساس قیمت درهم در سامانه سنا مشخص می گردد. ما از AFC تقاضا کردیم که بلیت های جام ملت ها را تا بازی فینال به فدراسیون فوتبال بفروشد تا ما هم بلیت ها را تا بازی فینال به فروش برسانیم. کسانی که متقاضی خرید بلیت جام ملت ها هستند می توانند صبر نمایند چون نهایتا در هفته جاری سامانه بلیت فروشی جام ملت های آسیا باز می گردد تا بلیت فروشی شروع گردد.

او درباره سایت ها و تورهای مسافرتی که با قیمت های بسیار بالا اقدام به فروش بلیت های جام ملت های آسیا کردند، گفت: به جهت اینکه هرکسی برای خرید بلیت جام ملت ها باید کارت های بین المللی داشته باشد، سایت ها و تورهای مسافرتی اقدام به فروش بلیت این رقابت ها می نمایند. آن ها موظفند که قیمت هایشان را با نرخ های روزانه سامانه سنا ارائه دهند، با این حال سایت هایی هستند که با قیمت های بسیار بالاتر از قیمت واقعی بلیت ها اقدام به بلیت فروشی می نمایند. مردم گول این سایت ها را نخورند و شکیبا باشند چون نهایتا تا هفته آینده فدراسیون فوتبال با نرخی بسیار پایین تر، بلیت فروشی جام ملت های آسیا را شروع می نماید.

حسینی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال با گران فروشان بلیت های جام ملت ها برخورد می نماید، اظهار کرد: قطعا به وسیله حراست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و همچنین پلیس فتا پیگیری می کنیم چون این کار گران فروشی آشکار است و باید سایت ها و تورهای مسافرتی با نرخ مصوب دولتی بلیت فروشی بنمایند.

او در ادامه درباره اینکه فدراسیون فوتبال همانند جام جهانی 2018 روسیه بین متقاضیان خرید بلیت، قرعه کشی می نماید، اعلام کرد: ما بلیت ها را قطعی می فروشیم و قرعه کشی نداریم. هرکس در هر کتگوری ای از ما بلیت بازی های ایران در جام ملت ها را بخواهد، به او به صورت قطعی بلیت می فروشیم. همچنین این نکته هم حائز اهمیت است که به هر کد ملی تنها یک بلیت فروخته می گردد. پس از خرید بلیت توسط خریداران، بلیت ها به فدراسیون فوتبال ارسال می گردد و خریداران می توانند به وسیله پست و یا حضوری این بلیت را در اختیار بگیرند.

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، با این اوصاف متقاضیان خرید بلیت های بازی های ایران در جام ملت های آسیا می توانند یا به وسیله سامانه فروش بلیت فدراسیون فوتبال و یا با محاسبه قیمت روزانه بلیت ها از سایت هایی که به قیمت خوب اقدام به بلیت فروشی می نمایند، بلیت های جام ملت ها را خریداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وقتی غیبت فدراسیون فوتبال سود دارد!، بلیت نجومی جام ملت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی غیبت فدراسیون فوتبال سود دارد!، بلیت نجومی جام ملت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید