هتل گاجره دیزین؛ اقامت در منطقه خوش آب و هوای شمشک، عکس

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، هتل گاجره دیزین یکی از بزرگترین هتل های اطراف تهران است که در منطقه خوش آب و هوای شمشک و در 5 کیلومتری پیست دیزین قرار گرفته است.

هتل گاجره دیزین؛ اقامت در منطقه خوش آب و هوای شمشک، عکس

این هتل زیبا از سال 1380 فعالیت خود را شروع نموده و در جهت ارائه خدمات بهتر در سال 1396 موردبازسازی قرار گرفته است. این مجموعه شامل محل اقامت، آموزشی و تفریحی است که از چندین ساختمان به نام های نسیم، صبا، ستاره، سپیده و سوئیت صدف تشکیل شده است و در حالت کلی دارای 74 باب اتاق و سوئیت مجهز به امکانات رفاهی است.

شاید نام گاجره برایتان جالب باشد که بهتر است بدانید این نام به روستایی در این منطقه مربوط می گردد و به علت وفور گیاه گاجره در این روستا چنین نامگذاری نموده اند؛ از گیاه گاجربه در تخمیر شیر و مایه پنیر استفاده می نمایند.

ساخت این هتل عظیم در راستا تهران به شمال به وسیله معمار ارمنی عظیم به نام ادمان آیوازیان انجام گرفته و به اسم یکی از اولین کارهای معماری وی به تعداد می رود. گاجره به اسم هتل مجللی در راستا پیست دیزین و یکی از زیباترین هتل های جاده چالوس شناخته می گردد که در طول سال هم مملو از مسافر و توریست است.

امکانات عمومی هتل گاجره دیزین

با توجه به موقعیت قرارگیری هتل گاجره دیزین و فاصله 65 کیلومتری جاده کرج به چالوس باعث افزایش محبوبیت در بین توریستان شده است. در هتل گاجره سالن هایی برای برگزاری جلسات کاری و همایش دایر هستند. در محوطه هتل هم فضایی برای اوقات فراغت مهمانان و هوای پاک این منطقه وجود دارد. هتل سه ستاره گاجره خدمات با کیفیتی ارائه می دهد و پرسنل مجرب این هتل سعی در جلب رضایت توریستان دارد.

در قسمت پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته فعالیت دارند و یکی از نکات جالب توجه در رابطه با این هتل باید ذکر نمود که ساختمان صبا فاقد آسانسور است. بعلاوه می توان به امکاناتی نظیر پارک بچه ها، خشکشویی، چایخانه سنتی در محیطی دنج، فضای سبز. بعلاوه پارکینگ برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می نمایند، در این هتل دایر است.

از جمله مهم ترین امکانات ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، کافی شاپ، تاکسی سرویس، صندوق امانات اشاره نمود. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل

همان طور که پیش تر هم اشاره شد هتل گاجره دیزین تهران در منطقه خوش آب وهوایی واقع شده است، با اقامت در هتل گاجره می توانید از مجموعه تفریحی دیزین بهره مند شوید و امکانات تفریحی دیگر در این هتل عبارتند از استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، زمین ورزشی، پینگ پنگ. بی شک یکی از خاطره انگیزترین سفرهایتان را در این هتل تجربه خواهید کرد، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل بی نظیر خودتان را برای سفر و اقامتی هیجان انگیز آماده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

هتل گاجره دیزین دارای 138 اتاق است و همه اتاق ها دارای منظره زیبایی رو رو به کوه و طبیعت سرسبز هستند، بعلاوه همه اتاق ها شیک بوده و با فضایی دلباز خود اقامتی به یادماندنی فراهم می نمایند. از پنجره های اتاق های هتل گاجره کوه های البرز و منظره کوهستانی را دیدن خواهید کرد که بی نهایت زیبا هستند.

انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، سوئیت استودیو و سوئیت تکخوابه چهارتخته. امکانات اتاق های این هتل عبارتند از یخچال، مینی بار باهزینه، تلویزیون، تلفن، تخت های استاندارد، روم سرویس، رخت آویز، کمدلباس. بعلاوه در داخل همه اتاق ها حمام اختصاصی با دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله و دمپایی و سشوار هستند. مطمئن باشید از اقامت در اتاق های این هتل احساس رضایت و خشنودی خواهید داشت.

رستوران هتل

هتل گاجره دیزین دارای رستورانی با ظرفیت 90 نفری است، این رستوران با طراحی زیبا و منظره دلنوازی از محوطه سرسبز خود در میان مسافران هواداران زیادی دارد. بعلاوه رستوران این هتل انواع غذاهای با کیفیت و مطلوب سرو می کند که از طعمشان سیر نخواهید شد.

فاصله هتل گاجره دیزین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پیست دیزین: 500 متر

فاصله تا شمشک: 16.8 کیلومتر

فاصله تا شمیرانات: 40.7 کیلومتر

فاصله تا سد امیرکبیر: 63.2 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل گاجره دیزین؛ اقامت در منطقه خوش آب و هوای شمشک، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گاجره دیزین؛ اقامت در منطقه خوش آب و هوای شمشک، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید