نمایش 15 اثر برتر جشنواره عکس بناهای تاریخی در خانه هنرمندان

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، نمایشگاه 50 سال روابط دیپلماتیک ایران و استرالیا با همکاری سفارت استرالیا در در تهران با همکاری مرکز اسناد و تاریخی دیپلماسی وزارت امور خارجه حضور مسئولان این سفارت و وزارت امور خارجه و جمعی از دیپلمات های کشورهای خارجی عصر روز یکشنبه در خانه هنرمندان افتتاح شد.

نمایش 15 اثر برتر جشنواره عکس بناهای تاریخی در خانه هنرمندان

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی به نقل از روابط عمومی صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی، مراسم افتتاح نمایشگاه عکس و اسناد پنجاهمین سالگرد روابط ایران و استرالیا عصر دیروز 8 مهر 97 با حضور آین بگیز سفیر استرالیا، محمود فرازنده مدیر کل آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه، احمد حاج حسینی مدیر کل مرکز مطالعات وزارت امور خارجه و جمعی دیگر از سفرای کشورهای مقیم و نمایندگان سازمان های بین المللی تهران در خانه هنرمندان برگزار گردید.

همچنین با هماهنگی صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی و سفارت استرالیا در این نمایشگاه 15 اثر برگزیده در 5 بخش تک عکس، سری، تلفن همراه، تطبیقی و قدیمی از جشنواره ملی عکس بناهای تاریخی ایران احیا به نمایش گذاشته گردیده است.

در بزرگداشت این رویداد مهم فرهنگی که به مدت یک هفته ادامه دارد ، سفارت استرالیا در ایران با همکاری مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه میزبان نمایشگاهی از اسناد و عکس های تاریخی در تالار تابستان خانه هنرمندان است.

نخستین جشنواره ملی عکس بناهای تاریخی ایران احیاء به همت صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی به منظور توجه بیشتر به ابنیه تاریخی کشور و عمومیت بخشیدن به فرهنگ احیای بناهای تاریخی در 5 بخش تک عکس، موبایلی، تطبیقی، قدیمی و عکس های سری برگزار گردیده است.

منبع: میراث آریا

به "نمایش 15 اثر برتر جشنواره عکس بناهای تاریخی در خانه هنرمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش 15 اثر برتر جشنواره عکس بناهای تاریخی در خانه هنرمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید