نشست هم اندیشی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری برگزار گردید

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، نشست هم اندیشی اعضای هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری عصر امروز دوشنبه 28 بهمن 98 در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید.

نشست هم اندیشی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری برگزار گردید

به گزارش خبرنگار وبلاگ ساعت فانتزی، در این نشست محمد خیاطیان، معاون توسعه و مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سخنانی گفت: در گذشته عملکرد هیئت رسیدگی به تخلفات اداری به گونه ای بوده که ما رتبه خوبی را در این زمینه داشته ایم. آرا و آنالیز ها نشان دهنده این است که کارها به نحو مطلوبی اجرا شده است و باعث شده کمترین تجدیدنظرها را داشته باشیم.

او اضافه کرد: نباید به این کار نگاه قضایی داشت. نگاه ما باید اصلاح گرایانه باشد. کار ما در این هیئت باید به سمتی برود که اگر اصلاحی ضروری است، انجام گردد تا با کمترین مشکل و معضل بتوان کارها را پیش برد.

در ادامه این جلسه اعضای هیات های رسیدگی به تخلفات اداری به ارائه نظرات خود در این خصوص پرداختند.

در این نشست مباحثی همچون عدم تطابق دستورات صادره از مدیران با قوانین آمره و مشکلاتی حقوقی و اداری ناشی از اجرای دستورات برای عاملین، عدم بکارگیری نیروهای غیر از شمول معینی در تبصره یک ماده یک آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری به واسطه ایراد خسارات مادی و معنوی به دستگاه، آنالیز و اتطباق انتسابی از سوی مراجع اعلام تخلف با ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات اداری قبل از ابلاغ اتهام به متهمین (لحاظ عناصر قانونی، معنوی و مادی تخلف) و معین مجازات با لحاظ کردن مسئولیت مدنی و جزایی عاملین(متخلفین) مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

منبع: میراث آریا

به "نشست هم اندیشی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هم اندیشی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید