مینو جبارزاده مهمان این هفته پرنیان صدا در رادیو

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، برنامه این هفته پرنیان صدا میزبان مینو جبارزاده بازیگر، گوینده، کارگردان نمایش های رادیویی و مدرس دانشگاه خواهد بود.

مینو جبارزاده مهمان این هفته پرنیان صدا در رادیو

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ ساعت فانتزی شبکه رادیویی پیغام با پرنیان صدا به پخش کمیاب ترین و خاطره انگیزترین صدا ها و برنامه های رادیویی اقدام نموده است.

این برنامه از بخش های متنوعی مانند مسابقه، معرفی و مصاحبه با پیشکسوتان رادیو، پخش موسیقی های نوستالوژیک و ... تشکیل شده است که همزمان با پخش زنده پرنیان صدا روز های آدینه از ساعت 22 الی 2 بامداد از بخش شبانگاهی رادیو پیغام با اجرا و تهیه کنندگی سعید توکل این برنامه به وسیله سایت رادیو پیغام و اپلیکیشن ایرانصدا به صورت زنده و تصویری پخش می گردد.

مهمان ویژه این هفته پرنیان صدا مینو جبارزاده بازیگر، گوینده، کارگردان نمایش های رادیویی و مدرس دانشگاه است جبارزاده از پنج سالگی کارش را در رادیو آغاز کرد. او طی سال ها، بازی در چند فیلم و سریال همچون پاداش ساخته کمال تبریزی و پهلوانان نمی میرند به کارگردانی حسن فتحی را هم تجربه نموده است.

همزمان با پخش پرنیان صدا از آنتن شبکه رادیو تصویری پیغام نیز همسو با برنامه تصاویر مرتبط به نمایش می گذارد تا لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبانش به ارمغان بیاورد. متقابلا مخاطبان این برنامه برای مشارکت در این برنامه می توانند تصاویر و صوت های قدیمی رادیو را که در آلبوم های شخص شان دارند با سایر مخاطبان رادیو پیغام در سراسر کشور به اشتراک بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مینو جبارزاده مهمان این هفته پرنیان صدا در رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینو جبارزاده مهمان این هفته پرنیان صدا در رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید