آنالیز استایل پارسا پیروزفر؛ جذابیت روزافزون حتی در پنجاه سالگی

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، بعضی او را خوش چهره ترین مرد سینمای ایران می دانند؛ هنرمندی بی حاشیه و ارزشمند با چهره و استایلی چشم نواز که مجذوب نمایندهیتش سن و سال نمی شناسد و حتی در آستانه پنجاه سالگی هم همچنان خوش سیما و مجذوب نماینده است. او هواداران بسیاری در ایران دارد، از هم نسلان خودش گرفته تا نسل تازه بسیاری این هنرمند مجذوب نماینده سینمای ایران را ستایش می نمایند. اما علاوه بر توانایی های او در بازیگری و چه ویژگی هایی در چهره و استایل پارسا پیروزفر او را به یکی از مجذوب نماینده ترین سلبریتی های میانسال سینما تبدیل نموده است؟ در این مطالب به ویژگی های چهره و استایل پارسا پیروفر خواهیم پرداخت؛ با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید.

آنالیز استایل پارسا پیروزفر؛ جذابیت روزافزون حتی در پنجاه سالگی

بیوگرافی و پیشینه هنری پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در شهریور سال 1351 در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش آموخته رشته بازیگری از آموزشگاه هنرهای نمایشی استاد سمندریان در سال 1374 است.

پیروزفر در اواسط دهه هفتاد با فیلم های پری از مهرجویی و ضیافت از مسعود کیمیایی شناخته شد، اما اوج محبوبیت و معروفیت پیروزفر به سریال در پناه تو می رسد. سریالی که در اواخر دهه هفتاد از صدا و سیما پخش می شد و جالب است بدانید به گفته لعیا زنگنه دیگر بازیگر این سریال بخش های زیادی از حضور پیروزفر در این سریال تنها به علت چهره زیبا و مجذوب نمایندهش حذف شده بود!

پیروزفر در طول دوره فعالیتش همیشه گزیده کار بوده است و بسیار به ندرت او را در آثار ضعیف دیده ایم. او را می توان یکی از سوپر استارهای مجذوب نماینده سینما و تئاتر ایران دانست که علاوه بر چهره زیبا و مجذوب نمایندهش استعداد بی بدیلش در ایفای نقش های مختلف موجب شده است هواداران بسیاری تنها به واسطه حضور او در یک فیلم، سریال و تئاتر این آثار را دنبال نمایند.

از جمله معروف ترین و محبوب ترین هنرنمایی های پیروزفر می توانیم به سریال در چشم باد، فیلم های نقاب، اینجا بدون من، اسب حیوان نجیبی است، میهمان مامان و تئاتر ماتروشکا اشاره کنیم. در ماه های اخیر سریال یاغی با بازی پارسا پیروفر از شبکه خانگی پخش شده و او بار دیگر به یکی از ترند ترین هنرمندان در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. سریال مست عشق هم یکی از آثاری است که هواداران پیروزفر برای پخش آن روزشماری می نمایند. او در این سریال در نقش مولوی ظاهر شده است و گریمی بسیار مجذوب نماینده و قابل توجه دارد.

  • آنالیز استایل طناز طباطبایی؛ الگانت و شیک

ویژگی های چهره و تناسب اندام پارسا پیروزفر در گذر زمان

چه از لحاظ تناسب چهره و چه به لحاظ محبوبیت و سبک پوشش می توانیم پارسا پیروزفر را با آلن دلون مقایسه کنیم. هنرمند مجذوب نماینده فرانسوی با چهره ای بسیار کاریزماتیک و متناسب و استایلی کلاسیک و آراسته که نه تنها در دوران میانسالی بلکه حتی در دوران پیری اش هم مجذوب نمایندهیت چهره اش را حفظ نموده است.

سلبریتی های بسیاری را در دنیا داریم که در زمان جوانی بسیار مجذوب نماینده و زیبا بوده اند، اما با گذر سن مجذوب نمایندهیت خود را از دست داده اند. هر چند این فرایند که به طور کلی یک فرایند طبیعی دانسته می گردد؛ اینکه با گذر زمان و افزایش سن افراد مجذوب نمایندهیت چهره و استایلشان را از دست بدهند، اما در عوض هنرمندانی را هم داریم در دنیا که با افزایش سن نه تنها مجذوب نمایندهیت خود را از دست نداده اند بلکه حتی می توان گفت روز به روز مجذوب نماینده تر شده اند. جورج کلونی و برد پیت را می توانیم از جمله سلبریتی هایی بدانیم که با افزایش سن و در میانسالی نه تنها مجذوب نمایندهیت خود را از دست نداده اند، بلکه حتی مجذوب نماینده تر شده اند.

اما چه ویژگی هایی سبب می گردد هنرمندانی همچون پارسا پیروفر با پا گذاشتن به میانسالی همچنان مجذوب نماینده باشند؟ البته که خصوصیات فوتوژنیک و متناسب در چهره پیروزفر مانند رنگ چشم ها و تناسب اعضای صورت او در مجذوب نمایندهیت چهره اش در میانسالی بسیار مهم بوده، اما علاوه بر این ویژگی های دیگری هم استایل این بازیگر محبوب وجود دارد که باعث مجذوب نمایندهیت او در میانسالی شده است. این ویژگی ها به طور کلی جزو مواردی هستند که اگر شما هم آن ها را رعایت کنید باعث می شوند در سنین میانسالی همچنان مجذوب نماینده بمانید.

  • راز های مجذوب نمایندهیت و جوانی دیوید بکهام در سن 46 سالگی

1. حفظ تناسب اندام

تناسب اندام در استایل بسیار مهم است و در دوره میانسالی هم از اهمیت بیشتری برخوردار می گردد. با داشتن اندامی متعادل و متناسب حتی در میانسالی مجذوب نماینده خواهید بود و این امر یکی از ویژگی های پارسا پیروفر در دوران فعالیتش است. او همیشه تناسب اندام خود را حفظ نموده است. او چندان قد بلند نیست، اما مشخصا تمرینات ورزشی و بدنسازی شانه هایی پهن و خوش فرم و بدنی متناسب به او داده است که یکی از ویژگی های شاخص استایلش محسوب می گردد.

2. جلوگیری از چاقی یا لاغری صورت

چاقی صورت سبب می گردد از آنچه هستید پیرتر دیده شوید، به طور کلی پوست صورت با افزایش سن خاصیت الاسیته خود را از دست می دهد و چاقی صورت سبب می گردد در سنین میانسالی این افتادگی صورت به ویژه در قسمت غبغب بیشتر نمایان گردد و از مجذوب نمایندهیت چهره بکاهد. از سوی دیگر لاغری بیش از حد صورت باعث می گردد چین و چروک های پوست بیشتر نمایان شوند و از مجذوب نمایندهیت چهره در میانسالی کاسته گردد. پارسا پیروزفر یکی از سلبریتی هایی است که همیشه تناسب چهره اش را در گذر سال ها حفظ نموده و صورتش نه لاغر و نه چاق است.

3. آراستگی استایل

حتی اگر ساده پوش هستید آراستگی استایل ساده تان می تواند شما را مجذوب نماینده تر کند. این یکی از اصولی است که پارسا پیروزفر در استایلش به آن پابند است. در بخش های بعدی مطلب در خصوص ویژگی ها و درس کدهای پارسا پیروزفر بیشتر شرح می دهیم.

4. موها و ریش جوگندمی

موها هم یکی از عوامل حفظ مجذوب نمایندهیت چهره و استایل در میانسالی هستند. خانم ها معمولا موهایشان را رنگ می نمایند، اما رنگ کردن موها برای آقایان در سنین میانسالی ممکن است یکی از اشتباهاتشان در استایل باشد؛ چراکه در آقایان میانسال موهای جوگندمی می تواند یکی از عوامل مجذوب نمایندهیت چهره محسوب گردد. پارسا پیروزفر هم یکی از سلبریتی هایی است که در سال های میانسالی مجذوب نمایندهیت موهای جوگندمی اش به مجذوب نمایندهیتش افزوده و اضافه کردن ریش جوگندمی هم انتخابی هوشمندانه برای او بوده است.

آنالیز استایل شخصی پارسا پیروزفر

او در تمام طول دوران کاری اش به ندرت مصاحبه نموده است و می توانیم او را یکی از بی حاشیه ترین بازیگرای سینمای ایران بدانیم. او در خصوص نقش ها و آثاری هم که بازی می نماید بسیار گزیده کار است. احتمالا می توان گفت که پارسا پیروفر روحیه ای محافظه کار و به دور از حاشیه دارد و همین روحیات در استایل های انتخابی اش هم تاثیر گذار بوده است.

در مراسم و فوتوشوت های مختلف او معمولا استایل های کلاسیک، کژوال اسمارت و حتی اسپرت را انتخاب می نماید. تا به حال ندیده ایم که او در مراسم و یا فوتوشوت ها به سراغ شلوارهای ترندی یا تی شرت ها و آیتم های جلب توجه نماینده برود و با توجه به همین موارد می توان نتیجه گرفت که استایل شخصی او بر سبک های ساده و در عین حال آراسته و نرمال متمرکز است.

  • استایل شخصی چیست و چطور استایل شخصی مان را پیدا کنیم؟

او به آیتم های اسپرت هم علاقه خاصی دارد. در مراسم مختلف حتی می توان او را با آیتم هایی همچون کلاه های اسپرت، هودی،کوله پشتی و کتانی دید که نشان دهنده علاقه این بازیگر خوش سیما به استایل های اسپرت و کژوال است.

رنگ های مورد استفاده در استایل پارسا پیروزفر

او بیشتر از رنگ های خنثی، طیف طوسی و طیف های آبی استفاده می نماید که با توجه به رنگ خاص چشمان پیروفر یعنی آبی انتخاب های بسیار هوشمندانه ای محسوب می گردد. برای آقای مسنی که چشمان روشن در زمینه آبی و خاکستری دارند، موها و ریش جوگندمی همراه با لباس هایی در طیف های رنگ های سردی مانند آبی یخی، طوسی و خاکستری معجزه می نماید.

ژست های مناسب در فوتوشوت ها

یکی از شاخصه های بازیگران حرفه ای توجه به ایست و زبان بدنشان است و پارسا پیروزفر سابقه بسیار درخشانی در دنیای تئاتر دارد؛ به همین جهت او کاملا با بدنش کاملا راحت است و می تواند ژست های مناسبی مقابل دوربین ها بگیرد. او کاملا می داند از چه زاویه ای به دوربین نگاه کند و چه ژستی بگیرد تا تصاویری درخشان از او ثبت گردد. هر چند که فوتوژنیک بودن چهره پیروزفر هم تاثیر بسیاری در مجذوب نمایندهیت تصاویر ثبت شده از او دارد.

و در آخر

پارسا پیروزفر را می توانیم یکی از سرمایه های باارزش جامعه سینما و تئاتر ایران بدانیم که علاوه بر ویژگی های فتوژنیک چهره اش در سبک لباس پوشیدن و انتخاب رنگ هم هوشمندانه عمل می نماید. آنالیز استایل این بازیگر مطرح سینما نشان می دهد رسیدگی به پوست و تناسب اندام در کنار دقت و سلیقه در چیدمان استایل سبب می گردد افزایش سن نتواند از مجذوب نمایندهیت شما کم کند. این اصول را به خاطر داشته باشید تا حتی در دوران میانسالی هم همچون پارسا پیروزفر مجذوب نماینده و خوش استایل باقی بمانید.

منبع: دیجی استایل

به "آنالیز استایل پارسا پیروزفر؛ جذابیت روزافزون حتی در پنجاه سالگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز استایل پارسا پیروزفر؛ جذابیت روزافزون حتی در پنجاه سالگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید