محدودیت هایی تردد خودروهای غیربومی در البرز

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، رئیس پلیس راه البرز با اشاره به این که تردد خودروهای غیربومی در روز 12 و 13 فروردین در استان البرز به طورکلی ممنوع است، شرح داد: در صورت مشاهده تردد، 500 هزار تومان جریمه برای راننده متخلف اعمال می گردد.

محدودیت هایی تردد خودروهای غیربومی در البرز

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا گودرزی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، محدودیت هایی برای تردد خودروهای غیربومی در استان اعمال شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل نیز گفت: محدودیت برای تردد خودروها فقط شامل خودروهای با پلاک سایر استان ها نیست بلکه شاهد اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل برای خودروهای با پلاک کرج هم هستیم.

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به این که تردد خودروهای غیربومی در روز 12 و 13 فروردین در استان البرز به طورکلی ممنوع است، شرح داد: در صورت مشاهده تردد، 500 هزار تومان جریمه برای راننده متخلف اعمال می گردد.

سرهنگ گودرزی در مورد تردد بین تهران و کرج توسط شهروندان این دو کلان شهر هم گفت: در اعمال محدودیت ترافیکی که به واسطه شیوع ویروس کرونا اجرا شده، تهران و کرج را به صورت استانی واحد در نظر گرفته اند و تردد خودروهای با پلاک تهران در کرج و بالعکس مانعی ندارد.

این مسئول اضافه کرد: اما رانندگان کرجی و تهرانی توجه داشته باشند تا اطلاع ثانوی باید به محدودیت اجرای طرح زوج و فرد توجه نمایند چون در صورت تخلف جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راه البرز ادامه داد: درمجموع 70 نقطه از مبادی ورودی استان شناسایی شده که در 23 نقطه آن طرح غربالگری اجرایی می گردد و 47 نقطه دیگر هم با موانع فیزیکی مسدود شده و تردد از آن ها امکان پذیر نیست.

وی در انتها از شهروندان درخواست کرد با انفصال زنجیره انتقال ویروس کرونا در منزل بمانند و همکاری لازم را برای اجرای طرح های در نظر گرفته شده داشته باشند تا شرایط در استان به حالت عادی بازگردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "محدودیت هایی تردد خودروهای غیربومی در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت هایی تردد خودروهای غیربومی در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید