عملیات احداث زیرساخت راه در پل معلق هیر شروع شد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از شروع عملیات اجرایی احداث زیرساخت راه در پل معلق شیشه ای هیر اطلاع داد.

عملیات احداث زیرساخت راه در پل معلق هیر شروع شد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، ناصر محمودی سرپرست معاونت سرمایه گذاری استان امروز یکشنبه 27 آبان 97 در مورد زیرساخت های این پروژه گردشگری توضیح داد: به منظور حمایت از بخش خصوصی تامین بخشی از زیرساخت پل معلق هیر توسط اداره کل متقبل شده است.

او افزود: در فاز نخست جاده سازی از شهر هیر تا ورودی پل به طول یک کیلومتر انجام می گردد که پیمانکار آن نیز انتخاب شده است.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید نمود: کل برآورد اعتباری این پروژه 850 میلیون تومان است که در فاز نخست 300میلیون تومان تخصیص یافت.

محمودی با اذعان به اتمام راهسازی در امسال افزود: در ادامه عملیات برق رسانی انجام می گردد و اعتبار مورد احتیاج از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

او تاکید نمود: عملیات برق رسانی نیز امسال به اتمام می رسد و در اسفند ماه پروژه پل تمام شیشه ای هیر قابل بهره برداری است.

منبع: میراث آریا

به "عملیات احداث زیرساخت راه در پل معلق هیر شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات احداث زیرساخت راه در پل معلق هیر شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید