سرفه و سرماخوردگی را با این روش درمان کنید

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، نتایج یک آنالیز نشان می دهد، راه چاره هایی وجود که می تواند در کوتاه مدت سرفه و سرماخوردگی را درمان می نماید.

سرفه و سرماخوردگی را با این روش درمان کنید

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ ساعت فانتزی به نقل از دیلی میل،نتایج یک آنالیز نشان می دهد، مصرف مکمل روی می تواند به درمان سرفه و سرماخوردگی یاری کند و بهبودی را تسریع کند.

محققان آنالیز کردند، آیا مکمل روی می تواند خطر عفونت های تنفسی را کاهش دهد یا خیر؛ مطالعات نشان داده که روی اندازه عفونت و طول بیماری را کاهش می دهد.

روی یک ماده مغذی لازم است که بدن نمی تواند آن را فراوری یا ذخیره کند به همین علت باید به وسیله رژیم غذایی به طور دائم تامین گردد؛ محققان استرالیایی ده ها مطالعه را آنالیز کردند که به آنالیز تأثیر این ماده مغذی بر عفونت های دستگاه تنفسی پرداختند.

آنها به این نتیجه رسیدند، بعضی شواهد وجود دارد که روی ممکن است از علائم سرماخوردگی مانند آبرریزش بینی، تب بالا و سردرد نیز جلوگیری کند و این بیماری به طور میانه دو روز زودتر در بین افرادی که مکمل را مصرف می نمایند رفع می گردد. روی ممکن است با افزایش فعالیت سلول های T و سلول های کشنده طبیعی (که به محافظت از بدن ما در برابر عفونت یاری می نماید)، استرس اکسیداتیو را کاهش داده و پاسخ ایمنی بدن را بهبود بخشد.

روی برای عملکرد سیستم ایمنی، التهاب و هضم مهم است و در گوشت، صدف، پنیر و نان یافت می گردد؛ سرویس سلامت ملی انگلیس توصیه می نماید، افراد به وسیله یک رژیم غذایی متنوع و متعادل، تمام میزان توصیه شده (9.5 میلی گرم برای مردان و 7 میلی گرم برای زنان) را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "سرفه و سرماخوردگی را با این روش درمان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرفه و سرماخوردگی را با این روش درمان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید