رفتار متفاوت ترلان پروانه در پشت پرده یک فیلم !

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، خبرنگاران : ادعای جالب ترلان پروانه بازیگر زن جوان دهه هفتادی درباره رفتارش با سگ ها در واکنش به عکس جنجالی اش را ببینید.

رفتار متفاوت ترلان پروانه در پشت پرده یک فیلم !

ترلان پروانه تصویری از خود با لباس چرم حیوانات منتشر نموده بود. کاربران به این عکس ترلان پروانه واکنش منفی نشان دادند. در یک مصاحبه ترلان پروانه درباره این موضوع شرح داد. ترلان پروانه مدعی شد که سر ضبط فیلم در محیطی پر از سگ و گربه قرار داشت که غذای خودش را نخورد و به سگ ها داد تا گرسنه نمانند. در ادامه فیلم صحبت های ترلان پروانه را ببینید.

عکس های عجیب از ترلان پروانه

ترلان پروانه استاد گرفتن عکس هایی با تیپ های عجیب و غریب است که بیشتر آنها حاشیه ای شده است. از گرفتن عکس با استایل رپ و گنگ گرفته تا لباس های مردانه و عجیب غریب که همگی باعث خاص بودن تیپ و استایل این بازیگر زن دهه هفتادی نموده است. البته او تقریبا بازیگر پرکاری است و هر سال فیلم و سریال های جدیدی برای بازی کردن دارد و مثل بیشتر هنرمندان اسیر بیکاری نشده است.

ترلان پروانه می گوید خدا مرا عمل زیبایی نموده است (منظورش این است که زیبایی صورت او کاملا طبیعی ست) حاشیه به سبک دهه هفتادی ها - مردم عمل می نمایند تا شبیه من بشوند.ترلان پروانه می گوید پزشکان و مطب ها از تصاویر من برای تبلیغ عمل چشم گربه ای و گوش گربه ای استفاده می نمایند ولی چشم و گوش من طبیعی اینطوریه. ترلان پروانه بعد از سحر قریشی جنجالی ترین بازیگر زنی است که حاشیه هایی را با فوتبالیست های کشور داشته و حتی چند فوتبالیست بر علیه او مصاحبه نموده اند.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا

به "رفتار متفاوت ترلان پروانه در پشت پرده یک فیلم !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار متفاوت ترلان پروانه در پشت پرده یک فیلم !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید