دوره اختلاف در ورزش تمام شده، اختلاف افکن ها ساکشان را جمع نمایند!

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش در مراسم افتتاح سالن فارسی اکادمی المپیک و پارالمپیک گفت: از برادرم آقای دکتر صالحی امیری و همکارانشان تشکر می کنم که از وقتی آمده اند در همه عرصه ها کوشش شده حرکت معین کننده ای در همه ابعاد داشته باشند.

دوره اختلاف در ورزش تمام شده، اختلاف افکن ها ساکشان را جمع نمایند!

وی ادامه داد: ان شاالله همه ما با همدلی و وحدت یک دوره تاریخی را بر جا بگذاریم. راه اندازی موزه و بازسازی این سالن در خور تحسین است. علیرغم همه محدودیت هایی که وجود دارد، ما کوشش می کنیم و عنایت خدا مشمول زحمت کشان است. ما می دویم تا منابعش تامین گردد.

وزیر ورزش با بیان اینکه در حال حاضر یازده سالن سرپوشیده پنج و شش هزار نفری در حال ساخت و تکمیل است، ادامه داد: این سالن ها عملیاتی شده اند و نمونه آن را می توان به سالن های اردبیل و ارومیه اشاره نمود. این سالن ها را نیز کوشش می کنیم تا خاتمه دولت تمام کنیم. به گونه ای که بتوانیم در تمام استان ها شرایط میزبانی از رویدادهای بین المللی را داشته باشیم همان گونه که در اردبیل و ارومیه میزبان لیگ ملت ها بودیم.

به گفته سلطانی فر گزارش روند ساخت و ساز سالن ها ابتدای هر هفته در اختیار وی قرار می گیرد تا آنالیز گردد.

معاون رئیس جمهور در امور ورزش توضیح داد: سال جاری با وجود محدودیت ها، کار هفتصد پروژه را هدف گذاری نموده ایم، از جمله بازسازی ورزشگاه آزادی و ورزشگاه تختی تهران. همه این کارها را انجام می دهیم تا در میادین بین المللی پیروز شویم و با عزت نام ایران را در جهان مطرح کنیم.

وزیر ورزش تاکید نمود: دلمان می خواهد که همه در جهت وحدت قدم بردارند. دوره اختلاف تمام شده است. کوشش می کنیم نگذاریم باقیمانده عناصری که دنبال اختلاف افکنی هستند، فعالیت داشته باشند. این افراد باید ساک خود را جمع نمایند. فکر می کنیم در هیچ جامعه متشنجی، توسعه محقق نمی گردد. در مدیریت عالی ورزش کشور فضایی برای ایجاد اختلاف نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دوره اختلاف در ورزش تمام شده، اختلاف افکن ها ساکشان را جمع نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره اختلاف در ورزش تمام شده، اختلاف افکن ها ساکشان را جمع نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید