خبرنگاران، مفتخر به کسب تندیس برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، خبرنگاران، مفتخر به کسب تندیس برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان

هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در تقویم رسمی کشور، نهم اسفند ماه برگزار شده است. سازمان حمایت از مصرف کنندگان در این روز همایشی با همین عنوان هر سال برگزار می نماید و به شرکت هایی که در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان امتیاز مورد نظر را کسب کرده باشند، گواهینامه و تندیس اعطا می نماید.

خبرنگاران، مفتخر به کسب تندیس برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان

مفتخر هستیم که شرکت پیشتاز وبلاگ ساعت فانتزی در زمینه گردشگری توانسته تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت نماید.

همایش حمایت از حقوق مصرف کننده، از سال 1380 اقدام به برگزاری همایش هایی در این زمینه نموده است. این انجمن گامی مثبت و سازنده در ایران است که سیاست ها و خط مشی های مختلفی را دنبال می نماید و به برنامه ها و مقررات مربوط به حقوق مصرف کنندگان در میان شرکت های مختلف اهمیت ویژه ای می دهد. در واقع هدف این انجمن اجرای سیاست و برنامه های حمایت از حقوق مصرف کنندگان است و هر سال هم گواهینامه ای به برترین شرکت ها در این زمینه اهدا می نماید.

وبلاگ ساعت فانتزی پیروز به دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال 96 شد.

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی وبلاگ ساعت فانتزی در طول فعالیت 17 ساله خود همیشه ارائه خدمات با کیفیت و بعلاوه جلب رضایت حداکثری مشتریان را به عنوان یک هدف و رسالت سازمانی پیگیری نموده است.

همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان سال 1396

هدف از اعطای گواهینامه و تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان

هدف از اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزایش انگیزه و حساسیت در فراوری کنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین فراوری کندگان و ارائه دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات کیفی، کوشش در جهت ارائه محصولات کیفی، کوشش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف کنندگان به استفاده از کالای دارای نشان ملی استاندارد می باشد.

منبع: الی گشت

به "خبرنگاران، مفتخر به کسب تندیس برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران، مفتخر به کسب تندیس برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید