خبرنگاران استاندار: سهم درآمدهای مالیاتی دستگاههای استان 690 میلیارد تومان است

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، خرم آباد - خبرنگاران - استاندار لرستان گفت: سهم دستگاههای اجرایی استان برای درآمدهای مالیاتی در سال جاری690 میلیارد تومان است.

خبرنگاران استاندار: سهم درآمدهای مالیاتی دستگاههای استان 690 میلیارد تومان است

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی سیدموسی خادمی شامگاه چهارشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس کارگروه درآمد و تجهیز منابع اضافه نمود: این رقم باید به صورت اقتصادیات، از فعالیت های مربوط به دستگاه های اجرایی استان به واسطه ارائه خدمت به مردم کسب گردد.

وی تاکید نمود: امسال به دلیل محدودیت هایی که در بودجه دولت وجود دارد، مصوبه ای به استان ها اعلام شد که بر اساس آن تخصیص اعتبارات برای امور عمرانی و حقوق کارکنان دولت، منوط به تحقق درآمدها به وسیله اقتصادیات اخذ شده در استان ها می گردد.

استاندار لرستان گفت: نیمه نخست امسال تا حدودی این سهم کسب شده اما اعتباری که در نیمه دوم سال به استان اختصاص می یابد، به اخذ کامل سهم درآمدی مرتبط خواهد بود.

خادمی با تاکید بر رعایت شرایط اقتصادی مردم و شرایط کنونی استان به لحاظ شیوع کرونا اضافه نمود: دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه امروز موظف هستند با در نظر دریافت شرایط مردم و اقشار آسیب دیده از کرونا، کسب سهم درآمدی به وسیله اقتصادیات ها را محقق نمایند.

وی ادامه داد: سهم 9 درصدی از فروش کالا و خدمات که فروشندگان از مشتریان اخذ می نمایند باید به حساب خزانه دولت واریز گردد اما بعضی اصناف این هزینه را از مردم اخذ نموده ولی از پرداخت آن به خزانه دولت خودداری می نمایند که به دنبال شناسایی این افراد و واریز این مبالغ به حساب دولت هستیم.

خادمی گفت: مبالغ اخذ شده در قالب اقتصادیات و واریز آن به حساب دولت به عنوان پشتوانه ای اقتصادی برای انجام عمران و آبادانی در استان هزینه می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استاندار: سهم درآمدهای مالیاتی دستگاههای استان 690 میلیارد تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: سهم درآمدهای مالیاتی دستگاههای استان 690 میلیارد تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید