بازگشت آرامش به بازار خودرو با طرح های ایران خودرو و سایپا!

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، خبرنگاران | سرویس اخبار - نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو در مصاحبه ای پیرامون تلاطم بازار خودروهای داخلی و خارجی گفت: بازار خودرو در حال حاضر انتظار کاهش قیمت ها را با عرضه 220 هزار دستگاه خودرو از سوی ایران خودرو و سایپا را دارد چرا که با عرضه این تعداد از خودرو قطعا قیمت ها کاهش پیدا می نمایند.

بازگشت آرامش به بازار خودرو با طرح های ایران خودرو و سایپا!

وی در ادامه اضافه نمود: به طور قطع بازار خودرو با عرضه هر چه بیشتر خودروسازان دچار ریزش خواهد شد و قیمت های کاذب موجود در بازار نیز از بین می رود و نرخ ها نیز منطقی می شود.

در حال حاضر شرایطی بر بازار حاکم است که عرضه کنندگان قیمت های بالایی را برای خودروهایشان در نظر گرفتند و در مقابل مصرف کنندگان به دلیل وعده های خودروسازان و عرضه هر چه بیشتر به دنبال کاهش قیمت هستند و معامله ای صورت نمی گیرد. معامله در بازار بسیار کاهش یافته و چیزی در حدود صفر است.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو در ادامه گفت: قیمت خودرو وقتی به تعادل می رسد که خودروسازان به صورت واقعی عرضه خود را بالا ببرند و قطعا از زمانی که خودروهای این شرکت ها وارد بازار شوند، فرایند بازار کاهشی شده و دلالی ها نیز از بین می رود.

غلامحسین قاسیمان در ادامه گفت: تا به امروز شرایط بازار به این گونه بوده است که مشتری با مراجعه به بازار با عرضه بسیار کم روبرو شده و عملا گزینه های زیادی برای خرید نداشته است و در مواردی که اجبار برای خرید وجود داشته است نیز پرداختی مشتری بسیار بالاتر از نرخ کف بازار بوده ولی با حل مسائل مربوط به عرضه خودروسازان قطعا این فرایند از بین خواهد رفت.

این صحبت ها در حالیست که گروه خودروسازی ایران خودرو در بیانیه ای از شروع طرح جدید فروش محصولات این شرکت خبر داده و گفته است که به زودی بیش از 100 هزار خودرو را روانه بازار می نماید. همچنین از سوی دیگر سایپا نیز از امروز شرایط فروش جدید بیش از 100 هزار خودرو را شروع نموده و مشتریان می توانند به صورت فوری و نقدی اقدام به خرید محصولات این شرکت کنند.

منبع: چرخان

منبع: setare.com

به "بازگشت آرامش به بازار خودرو با طرح های ایران خودرو و سایپا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت آرامش به بازار خودرو با طرح های ایران خودرو و سایپا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید