تثبیت صندلی گنج زاده و صعود اباذری در رنکنیگ جهانی

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در تازه ترین رده بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی که امروز (اول ماه می) و پس از برگزاری سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان منتشر شد، سجاد گنج زاده که پیروز به کسب مدال طلای لیگ مراکش شد با 900 امتیازی که بدست آورد همچنان در رده دوم وزن به اضافه 84 کیلوگرم باقی ماند. در همین وزن صالح اباذری با مدال برنزی که از این پیکارها بدست آورد 2 پله صعود کرد و خود را به رتبه سوم رساند و درست پشت سر گنج زاده نهاده شد.

تثبیت صندلی گنج زاده و صعود اباذری در رنکنیگ جهانی

در سایر اوزان و در بخش مردان، علی اصغر آسیابری بعد از کسب مدال نقره لیگ جهانی مراکش 5 پله صعود کرد و مهدی قراری زاده نیز از رده 26 به رده 21 رسید. سیدعلی کریمی دیگر کاراته کایی بود که 4 پله در وزن 60 کیلوگرم صعود کرد.

در بخش بانوان نیز فاطمه صادقی 6 پله، حمیده عباسعلی پس از مدال برنز لیگ جهانی 5 پله صعود و رزیتا علیپور نیز 5 پله صعود کردند. در رنکینگ المپیکی کاراته کاها نیز تغییرات فراوانی دیده می گردد که از جمله آن می توان به صعود 5 پله ای آسیابری، یک پله ای گنج زاده و 3 پله ای اباذری در بخش مردان و صعود 21 پله ای خاکسار، 7 پله ای عباسعلی و یک پله ای علیپور در بخش بانوان اشاره نمود.

در کاتای انفرادی بانوان و در رنکینگ المپیکی، فاطمه صادقی رتبه 20، نگین باقری در رده 78 و مهسا افسانه در رده 100 جدول قرار گرفته است. در رنکینگ المپیکی وزن اول کومیته بانوان که ترکیبی از امتیازات کاراته کاهای دو وزن 50- و 55- کیلوگرم است، سارا بهمنیار در رده 14، طراوات خاکسار در رده 17 و فاطمه چالاکی در صندلی 96 قرار دارند.

در رنکینگ المپیکی وزن 61- کیلوگرم رزیتا علیپور رتبه 9 و شیما آل سعدی در جای 31 قرار دارند. در وزن 61+ کیلوگرم نیز که ترکیبی از رتبه کاراته کاهای وزن منها و مثبت 68 کیلوگرم است، حمیده عباسعلی در رده 17، مبینا کاویانی رتبه 100 این وزن را در اختیار دارند.

در بخش مردان و در کاتا انفرادی ابوالفضل شهرجردی در صندلی 26 و امیربهادر تدین در رده 52 رنکینگ المپیکی کاتای انفرادی مردان قرار دارند. در رنکینگ وزن اول المپیکی کومیته مردان که تلفیقی از رتبه کاراته کاهای وزن 60- و 67- کیلوگرم هامون درفشی پور نفر 16 است، امیر مهدی زاده در صندلی 41، مجید حسن نیا در رده 52 و امیر رضا میرزایی در جای 56 قرار دارند.

در رنکینگ المپیکی وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری در رتبه چهارم واقع شده است و علی اصغر آسیابری حائز رتبه 7 است. در رنکینگ المپیکی وزن 75+ کیلوگرم المپیکی نیز سجاد گنج زاده رتبه 3، ذبیح اله پورشیب رتبه 6، صالح اباذری رتبه 10، مهدی خدابخشی با رتبه 34 و مهدی قراری زاده در مکان 58 جدول رده بندی را در اختیار دارند

منبع: خبرگزاری مهر

به "تثبیت صندلی گنج زاده و صعود اباذری در رنکنیگ جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تثبیت صندلی گنج زاده و صعود اباذری در رنکنیگ جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید