هشدار سرمربی فرانسه به شاگردانش درباره مراکش

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، تیم های فرانسه و مراکش فردا شب از ساعت 22:30 در ورزشگاه البیت به مصاف هم می روند تا دومین فینالیست جام جهانی 2022 قطر را تعیین کنند.

هشدار سرمربی فرانسه به شاگردانش درباره مراکش

سرمربی تیم ملی فرانسه در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا مقابل مراکش گفت: ما می دانیم در تاریخ چه گذشته است اما بازی فردا، یک مسابقه فوتبال خواهد بود و مسابقه فوتبال هم باقی خواهد ماند.

دیدیه دشان درباره مواجهه به تاکتیک های تیم مراکش نیز گفت: ما باید خود را با شیوه بازی حریف تطبیق دهیم، تلاش کنیم مالکیت توپ را داشته باشیم و اشتباهی مرتکب نشویم. مراکش بر ضدحملات و انتقال سریع بازی متمرکز است. سرمربی مراکش به دستاوردهای بزرگی رسیده و ثابت کرده مربی بسیار خوبی است. مراکش هواداران زیادی دارد و حال و هوای استادیوم بسیار پرهیاهو خواهد بود.

سرمربی مدافع عنوان قهرمانی گفت: ما در بازی گذشته با مسائلی روبرو شدیم و در نظر داریم بر این مسائل غلبه کنیم. ما روحیه تیمی خوبی داریم و فضای خوبی در کمپ ما وجود دارد که این به ما کمک می کند تا به موفقیت برسیم.

او درباره ستاره تیمش نیز گفت: گریزمن تورنمنت بسیار عالی را پشت سر می گذارد و او باید به همین نمایش خوب خود ادامه دهد. گزیرمن در بالاترین سطح خود در 10 سال اخیر قرار گرفته است.

منبع: فرارو

به "هشدار سرمربی فرانسه به شاگردانش درباره مراکش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سرمربی فرانسه به شاگردانش درباره مراکش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید