روایت طاهری از کشتی نگرفتن با زارع: چَک قبل از کشتی را هم خوردم!

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، مدعی سنگین وزن کشتی آزاد می گوید که دوست داشته با امیرحسین زارع کشتی بگیرد و آماده رفتن روی تشک نیز بود اما با تصمیم سرمربی تیم این اتفاق رخ نداد.

روایت طاهری از کشتی نگرفتن با زارع: چَک قبل از کشتی را هم خوردم!

امین طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت فانتزی در خصوص عدم حضورش روی تشک در مبارزه سنگین وزن دو تیم سهند ارس و فولادین ذوب آمل در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر گفت: 3-4 روز قبل سرما خورده بودم اما 4-5 سِرم زده و می خواستم با امیرحسین زارع کشتی بگیرم و حتی آماده حضور روی تشک بودم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در ماه های گذشته خیلی در حال و هوای کشتی نبودم و تازه تمرین را آغاز نموده بودم، خودم دوست داشتم با زارع کشتی بگیرم، اما علیرضا رضایی سرمربی تیم گفت نمی خواهد روی تشک بروی و این تصمیم را در آن لحظه گرفت.

طاهری تاکید نمود: پشت اسکوربورد بودم و نمی دانستم چه تصمیمی گرفته شده است. داشتم گرم می کردم و حتی چَک قبل از کشتی را از تورج کفایی خوردم! اگر می دانستم قرار نیست کشتی بگیرم، آن چَک را نمی خوردم (با خنده). فکر می کنم کشتی خوبی می شد، اما به هر حال تصمیم این بود.

عضو سنگین وزن تیم سهند ارس در خصوص شکست سنگین تیمش مقابل فولادین ذوب گفت: کشتی اصلا معلوم نمی کند. در بدترین حالت فکر می کردیم کشتی های 50-50 را واگذار می کنیم، اما علاوه بر کشتی های 50-50، کشتی هایی که آنها را برد حساب نموده بودیم را هم واگذار کردیم. اشتباهات داوری هم وجود داشت.

طاهری با اشاره به سومی سهند در این دوره از مسابقات و قهرمانی صنایع به وبلاگ ساعت فانتزی گفت: صنایع خوش شانس بود که کشتی صبح شان سبک بود و با دانشگاه آزاد کشتی گرفت. کشتی حساس و سنگین را دو تیم سهند و فولادین ذوب برگزار کردند، ما به جان هم افتادیم و آنها راحت به فینال رسیدند.

وی در خصوص حضورش در مسابقات قهرمانی کشور یادآور شد: در قهرمان کشوری کشتی خواهم گرفت. همه مدعیان غیر از امیرحسین زارع آنجا حضور دارند و نفر برتر هم قرار است به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "روایت طاهری از کشتی نگرفتن با زارع: چَک قبل از کشتی را هم خوردم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت طاهری از کشتی نگرفتن با زارع: چَک قبل از کشتی را هم خوردم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید