بهسازی و آسفالت راه های روستایی سلماس

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلماس بهسازی و آسفالت راه های روستایی این شهرستان را گام بزرگی برای محرومیت زدایی بخش کوهسار عنوان کرد.

بهسازی و آسفالت راه های روستایی سلماس

بهنام اصغری گفت: پروژه بهسازی و آسفالت ادامه راستا ماته خرپه، کهریز، اسبشه، گرماویچ و شناتال به طول 11 کیلومتر با مبلغ قرارداد بالغ بر 61 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 75 درصد در حال اجرا بوده که تا به امروز 7 کیلومتر از این محور آسفالت شده و مابقی آن نیز تا سرانجام فصل کاری سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی اضافه نمود: محور داراب - دلزی نیز به طول 10 کیلومتر در قالب دو فاز اجرا می شود، فاز اول آن به طول 4 کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی 50 درصد و مبلغ قرارداد بالغ بر 40 میلیارد ریال و فاز دوم این محور نیز به طول 6 کیلومتر و با مبلغ قرارداد 150 میلیارد ریال، با پیشرفت فیزیکی 45 درصد در حال اجرا است.

اصغری گفت: راه های روستایی گبرآباد، چوپانلو و خورخورا نیز از دیگر محور های در دست اجرای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلماس هستند که با برنامه ریزی تدوین شده استانی تا سرانجام فصل کاری سال جاری به اتمام خواهند رسید.

وی اذعان داشت: از ابتدای سال جاری و در ادامه محرومیت زدایی راه های روستایی شهرستان سلماس، بهسازی و آسفالت راستا های ارتباطی اخیان، همت آباد و همچنین روکش آسفالت سه راهی آغ زیارت تا انتهای استحفاظی شهرستان به سمت قره باغ و بخشی از راستا اصلی سلماس - ارومیه و راه روستایی سرنق به زاویه جیک نیز مجموعا به طول 12 کیلومتر به اتمام رسیده است.

گفتنی است در سال جاری در مجموع 37 کیلومتر پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در شهرستان سلماس اجرا خواهد شد و با اتمام این طرح های بهسازی و آسفالت، اهالی 25 روستای شهرستان از نعمت آسفالت بهره مند خواهند شد.

وبلاگ ساعت فانتزی آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهسازی و آسفالت راه های روستایی سلماس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهسازی و آسفالت راه های روستایی سلماس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید