کارهای هیجانی اما عجیب در پاریس

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، کارهای هیجان انگیز در پاریس

وقتی به پاریس فکر می کنید چه واژ ه هایی به ذهنتان می رسد؟ زیبا، دیدنی، رمانتیک، برج ایفل، پر زرق و برق، شاید گران… اما مطئمنا ماجراجویی جز کلمه هایی نیست که به فکرتان می رسد. یکی از برترین ویژگی های پاریس این است که این شهر چیزهای زیادی برای ارائه دارد البته اگر کمی ذهنتان را از کلیشه های توریستی معمول رها کنید. پاریس بهشت شکم گردان است، شهری است که می توان با پای پیاده، با دوچرخه، قایق یا حتی اسکیت گوشه گوشه آن را گشت. تعداد کارهای هیجان انگیز در پاریس که می توانید انجام دهید زیاد است پس بدون هیچ مقدمه دیگری به همراه خبرنگاران به معرفی آن ها می پردازیم:

کارهای هیجانی اما عجیب در پاریس

تورهای اسکیت سواری

تورهای اسکیت سواری پاریس با حضور 10000 نفر آن هم به صورت رایگان انجام می گردد پس چرا شما یکی از آن ها نباشید؟ شما هم می توانید یک جفت اجاره کنید و به این گروه بزرگ بپیوندید. هر آدینه شب در شهر پاریس تورهای اسکیت سواری برگزار می گردد که می توانید در جلسات آن که کاملا رایگان هم هست شرکت کنید و به این تفریح هیجان انگیز بپیوندید. اما اگر تازه کار هستید و خیلی در اسکیت سواری تبحر ندارید، پیشنهاد می کنیم جلسه های یکشنبه را بردارید و نگران هم نباشید پلیس اسکیت سوار هم در کنارتان است!

پاریس گردی با قایق

آیا تا حالا شده که دلتان خواسته باشد قایق رانی کنید؟ یکی از کارهای هیجان انگیز در پاریس گشتن آن با قایق است. در این شهر شرکتی به نام Marin Deau Douce وجود دارد که به شما یک قایق مناسب اجاره می دهد تا خودتان آن را برانید. هر قایق را بنا به انتخابتان می توانید از 1 ساعت الی 1 روز اجاره کنید. اگر دوست دارید یک روز تنبلانه را در پاریس بگذرانید و از طرفی از روزتان استفاده هم نموده باشید، پاریس گردی با قایق برترین انتخاب است.

پاریس گردی با دوچرخه

اولین باری که به پاریس قدم می گذارید از تعداد زیاد دوچرخه سوارهایی که در خیابان های آن در حال رکاب زدن هستند تعجب زده می شوید که مخصوصا برای گشت و گذار در خیابان های باریک شهر برترین گزینه هست. در سفر به پاریس می توانید شما هم یکی از این دوچرخه ها اجاره کنید و لذت آن را در این شهر دوست داشتنی تجربه کنید. برترین زمان برای دوچرخه سواری در این شهر روزهای یکشنبه صبح است که خیابان ها خلوت هستند، راحت می توانید در کنار رودخانه رکاب بزنید و از هوای بدون آلودگی لذت ببرید.

کارهای هیجان انگیز در پاریس برای طبیعت دوستان

اکر طبیعت دوستید باز هم شهر پاریس برترین انتخاب برای شماست مخصوصا وقتی که تعداد پارک ها و باغ های بزرگ و زیبای آن را بدانید و آن ها را ببینید مطمئنا حیرت زده تر خواهید شد چون می بینید واقعا این شهر هیچ چیز کم ندارد. بیشتر محله های این شهر حداقل یک باغ را دارند و معمولا روزهای یکشنبه که رو استراحت و پیکنیک است، این پارک ها مملو از جمعیت می شوند.

خوشمزه های پاریس را پیدا کنید

دنبال راهی هستید تا حس شیرینی دوستیتان را راضی کنید؟ پاریس شهر شرینی ها و دوست داران شیرینی است! به هر گوشه آن که نگاه کنید می توانید کافه قنادی هایی را ببینید اما اگر دوست دارید تاپ ترین و خاص ترین مغازه های قنادی این شهر را ببینید پیشنهاد می کنیم در تورهای پیاده روی ای که در این شهر به صورت رایگان برگزار می گردد شرکت کنید معمولا در این تورها شیرینی فروشی ها و کافه های منحصر بفرد پاریس معرفی می شوند و می توانید بفهمید که برترین کافه های این شهر برای خرید ماکارون و بقیه دسرهای سنتی و نیمه سنتی پاریس کجاست. راهنماهای گردشگری این تورها، خود پاریسی هستند و افرادی هستند که در این شهر اقامت می نمایند معمولا گروه های این تورها گروه های کوچکی از افراد هستند تا راحت تر بتوان آن ها را مدیریت کرد.

زندگی رازآلود پاریس

اگر از تماشا استخوان و جمجمه نمی هراسید حتما از Catacombs تماشا کنید و مطمئن باشید یکی از کارهای هیجان انگیز در پاریس است. در زیر خیابان های شلوغ پلوغ پاریس شبکه ای از تونل ها وجود دارد که در قرن سیزدهم میلادی ساخته شده اند. در آن موقع از این تونل ها استفاده استخراجی برای انجام کارهای معدنی می شد تا این که بعد از مدتی این تول ها متروکه شدند و تا اواخر قرن هجدهم میلادی بی استفاده باقی ماندند. در همین زمان، قبرستان های پاریس هم دیگر مملو از جسد شده بودند و ظرفیت نگهداری اجساد بیشتری نداشتند و به همین علت در میان دیوارهای این تونل ها دفن شدند! امروزه میتوانید از قسمتی از این تونل ها تماشا کنید و با صدها هزاران اسکلت و جمجمه ای روبرو شوید که سال ها پیش در این تونل ها دفن شده ناد، اجسادی که روحشان در میان این تونل ها سرگردان مانده است.

فستیوال Nuit Blanche

اگر که در اوایل ماه اکتبر به پاریس می روید تحت هیچ قیمتی نباید جشنواره های هنری Nuit Blanche را که یک فستیوال سالانه است و هر سال در همین موقع برگزار می گردد را از دست بدهید. فستیوالی که به صورت رایگان از ساعت 7 صبح تا 7 بعدازظهر برپا می گردد و تمام شهر را تبدیل به یک جعبه نور، موسیقی، هنر و تئاتر می نماید. هم پاریسی ها و هم جهانگرد ها عاشق این جشنواره هستند و از بودن در آن لذت می برند.

آبشارگردی پاریس

آیا می دانستید پاریس آبشار دارد؟ این آبشار در یکی از بزرگ ترین پارک های عمومی ای شهر به نام Parc des Buttes Chaumont قرار گرفته است و یک آبشار تپه و تالاب هم در آن قرار گرفته است و اگر عاشق به چالش کشیدن خودتان هستید می توانید جهتهای پیاده روی شیبدار این پارک را انتخاب کنید. این پارک هم جهت پیاده روی و هم جهت دوچرخه سواری دارد.البته در این پارک به جهانگرد بر نمی خورید چرا که بیشتر محبوب پاریسی هاست.

منبع: urbanadventures.com

منبع: الی گشت

به "کارهای هیجانی اما عجیب در پاریس" امتیاز دهید

1 کاربر به "کارهای هیجانی اما عجیب در پاریس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهای هیجانی اما عجیب در پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید