اسمارت فون تاشوی سامسونگ مارس 2019 با قیمت 1770 دلار عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، هفته گذشته، سامسونگ نمونه مفهومی از گوشی انعطاف پذیر و تاشوی خود را رونمایی کرد. این اسمارت فون برای اولین بار در جهان از نمایشگر Infinity Flex Display استفاده می کرد.

اسمارت فون تاشوی سامسونگ مارس 2019 با قیمت 1770 دلار عرضه می گردد

سامسونگ جزییات کمی درباره مشخصات این اسمارت فون در مراسم 7 نوامبر خود اعلام نمود و کماکان علاقه مندان و رسانه ها را برای دریافت اطلاعات بیشتر منتظر باقی گذاشت.

این گوشی تاشو از صفحه نمایشی 7.3 اینچی در حالت باز استفاده می نماید و اگر بسته باشد؛ صفحه نمایش ثانویه آن به نصف تقلیل پیدا می نماید.

سامسونگ در کنفرانس توسعه دهنده های خود به قیمت و زمان عرضه این گوشی اشاره ای نکرد و فقط به ذکر این نکته بسنده کرد که این اسمارت فون تا چند ماه آینده وارد بازار می گردد.

حالا، با گذشته چند روز از رونمایی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ؛ خبرگزاری Yonhap News Agency با اشاره به اخبار دریافت شده از چند منبع معتبر و قابل اعتماد داخل سامسونگ می گوید؛ زمان عرضه گوشی تاشوی سامسونگ، مارس 2019 است.

این خبرگزاری می گوید سامسونگ اسمارت فون پرچم دار بعدی خود، گلکسی اس 10 را در ماه فوریه رونمایی می نماید و یک ماه پس از آن در ماه مارس، گوشی گلکسی F و نسخه 5G گلکسی اس 10 را با هم معرفی و عرضه خواهد نمود.

دو عامل محدودکننده

خبرگزاری Yonhap اشاره نمود در ماه های اولیه عرضه Galaxy F، تعداد بسیار محدودی از این گوشی وارد بازار می گردد. رییس شرکت سامسونگ هم به این نکته اشاره نموده بود و بیان نمود شاید در نیمه اول سال 2019 تنها 1 میلیون گوشی تاشو به فروش برسد.

استفاده از نمایشگر Infinity Flex Display و فناوری های پیچیده دیگر استفاده شده در این گوشی عامل فراوری کند آن است.

قیمت، عامل دیگری است که می تواند فروش اولین اسمارت فون تاشوی جهان را محدود کند. گفته می گردد قیمت گلکسی F سامسونگ به 1770 دلار می رسد. این قیمت بسیار بیشتر از گران ترین پرچم دارهای فعلی جهان از جمله آیفون 10 اس مکس و گلکسی نوت 9 است.

سامسونگ اعتقاد دارد در آینده ای نزدیک نمایشگرهای انعطاف پذیر Infinity Flex به یک جریان اصلی بازار تبدیل خواهند شد. به همین دلیل، روی این نوع نمایشگرها سرمایه گذاری عظیمی انجام داده است تا بازیگر اصلی بازار باشد.

اسمارت فون گلکسی F سامسونگ می تواند 3 اپلیکیشن را به طور همزمان روی نمایشگرها اجرا کند. ویژگی که با توجه به قابلیت های تبلتی و اسمارت فونی این گوشی بسیار جالب و کاربردی به نظر می رسد.

در حالی که همه رسانه ها از گلکسی F به عنوان اولین گوشی تاشو و انعطاف پذیر جهان نام می برند که در یکم نوامبر شرکتی چینی مونتاژکار Royole Flexpai یک گوشی تاشو و انعطاف پذیر معرفی نموده و حتی پیش سفارش آن شروع شده است.

شرکت های دیگری مانند اپل، ال جی، هواوی و شیائومی نیز در حال کار روی گوشی های تاشو هستند و ثبت اختراع های متعددی داشتند. پیش بینی می گردد گوشی های تاشو به جریان اصلی سال 2020 تبدیل شوند.

منبع

منبع: یک پزشک

به "اسمارت فون تاشوی سامسونگ مارس 2019 با قیمت 1770 دلار عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسمارت فون تاشوی سامسونگ مارس 2019 با قیمت 1770 دلار عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید