مصالح ساختمانی

جاذبه های گردشگری استان سمنان

استان #سمنان جدا از موقعیت جغرافیایی ویژه و قرار گرفتن بر سر محور پرتردد #تهران - #مشهد، به واسطه تعدد جاذبه های طبیعی و تاریخی هر ساله پذیرای هزاران توریست از سراسر ایران و دنیا است.

25 اردیبهشت 1401

نقاشی های دیواری فراموش شده برلین احیا می شوند

نقاشی های دیواری قدیمی شهر برلین به یاری تیمی از متخصصین مورد حفاظت بیشتری قرار خواهند گرفت.

4 اردیبهشت 1401

آبروریزی AFC با دادن میزبانی به بحرین، زمین چمن یا سیمان؟

به گزارش خبرنگاران، تقریباً بر هیچکس پوشیده نبود که دادن میزبانی گروه سوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا به کشور بحرین از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیمی به سود این کشور بوده است.

6 تیر 1400

خبرنگاران سیل یکی از محورهای ارتباطی جغتای را مسدود کرد

سبزوار- خبرنگاران- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جغتای گفت: تخریب یک دهانه پل بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب محور جاده دستوران به کارخانه سیمان واقع در این شهرستان را مسدود کرد.

11 خرداد 1400

کاروانسرای شاه عباسی لانه موش ها شد

کاروانسرای شاه عباسی گدوک از معدود بناهای سنگی کوهستانی با قدمت 400 ساله پوشیده در مه است که غبار فراموشی برآن نشسته و لانه موش ها شده است.

14 اردیبهشت 1400

3 هزار تُن پرتقال و هزار تُن سیب سهمیه میوه شب عید استان تهران است

تهران (پانا) -معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران می گوید سهمیه میوه شب عید در استان تهران 3 هزار تُن پرتقال و هزار تن سیب می باشد که جوابگوی نیاز تنظیم بازار شب عید می باشد.

18 فروردین 1400

نگاهی به کوشش ترکیه برای وارد کردن ترکمنستان در مدار

اشتیاق ترکیه برای انتقال گاز ترکمنستان به اروپا و اهمیت موقعیت جغرافیایی ترکمنستان، بخش دیگری از اهداف دولت اردوغان از قفقاز جنوبی تا خزر را به نمایش می گذارد.

11 فروردین 1400

آیا فواد حسین حضور ایران در عراق را کمرنگ می نماید؟

انتخاب وزیر خارجه تازه عراق با مخالفت بعضی از احزاب و شخصیت ها در این کشور رو به رو شده است چرا که مواضع گذشته وی در بعضی مسائل منطقه ای موجب بوجودآمدن بعضی اختلافات شده است.

23 مرداد 1399