یوونتوس اولین پیشنهادش برای خرید پدیده سالزبورگ را ارائه کرد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، بانوی پیر اولین قدم برای جذب مهاجم آینده دار تیم فوتبال سالزبورگ اتریش را برداشت.

یوونتوس اولین پیشنهادش برای خرید پدیده سالزبورگ را ارائه کرد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، نشریه کوریره دلواسپورت مدعی شده که باشگاه یوونتوس اولین پیشنهاد خود برای خرید ارلینگ هالند، مهاجم 19 ساله تیم فوتبال سالزبورگ اتریش را ارائه نموده است.

هالند به واسطه عملکرد خوبی که در این فصل داشته - 28 گل در 21 بازی رسمی شامل 8 گل در 5 بازی لیگ قهرمانان اروپا - مشتریان فراوانی در سراسر اروپا پیدا نموده است. پیش از این گفته می شد که سالزبورگ روی این بازیکن نروژی 80 میلیون یورو قیمت گذاشته است اما به تازگی خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه قرارداد او به قهرمان فصل گذشته لیگ اتریش بندی دارد که به موجب آن با پرداخت 30 میلیون یورو می توان این بازیکن جوان را خرید. حتی عنوان شده است که بند فسخ قرارداد هالند در پنجره جابجایی ژانویه سال 2020 هم قابل فعال سازی است و به همین دلیل همه چیز به این بستگی دارد که کدام باشگاه حقوق و مزایای بیشتری به این بازیکن پیشنهاد کند.

طبق ادعای کوریره دلواسپورت، یوونتوس به هالند 3 میلیون یورو در سال حقوق به علاوه پاداش پیشنهاد نموده و او را به عنوان جانشینی برای ماریو مانژوکیچ و گونسالو ایگواین درنظر گرفته است. تا پیش از این از منچستریونایتد به عنوان اصلی ترین مشتری هالند نام برده می شد، ضمن اینکه بوروسیا دورتموند هم نسبت به جذب این بازیکن تمایل نشان داده است. بایرن مونیخ هم دیگر مشتری هالند بود که گویا از جذب وی منصرف شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یوونتوس اولین پیشنهادش برای خرید پدیده سالزبورگ را ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس اولین پیشنهادش برای خرید پدیده سالزبورگ را ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید