کهکشانی ها در آستانه تبدیل شدن به پردرآمدترین مشتری آدیداس

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، تهران- خبرنگاران- شرکت آدیداس و باشگاه رئال مادرید به منظور امضای قراردادی به ارزش 1.6 میلیارد یورو و تبدیل شدن سفیدپوشان به مشتری 12 ساله محصولات این شرکت آلمانی و پردرآمدترین مشتری آنها، به تفاهم رسیدند.

کهکشانی ها در آستانه تبدیل شدن به پردرآمدترین مشتری آدیداس

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، روزنامه مارکا اسپانیا روز شنبه با درج این خبر نوشت: قرارداد مذکور تا سرانجام فصل جاری منعقد خواهد شد و براساس آن باشگاه مادریدی به ازای هر فصل 120 میلیون یورو در آمد خواهد داشت.

این توافق در حالی اجرا شده است که قرارداد فعلی در سرانجام امسال به اتمام می رسد اما قرارداد جدید کهکشانی ها را به پر در آمدترین مشتری آدیداس بدل خواهد نمود.

براساس توافق اجرا شده، 20 درصد از سود فروش محصولات آدیداس به رئال تعلق خواهد گرفت و علاوه بر این، مادریدی ها می توانند از کلیه کالاها و محصولات این شرکت برای تمامی تیم های رده سنی خود به ارزش 9 میلیون بهره ببرند.

شرکت آدیداس در سوی مقابل محدوده منحصر به فردی را برای فروش محصولاتش در سانتیاگو برنابئو در اختیار خواهد داشت به طوری که این محدوده به بزرگ ترین شعبه فروش محصولات آدیداس در سراسر دنیا تبدیل خواهد شد.

انعقاد قرارداد با باشگاه های بایرن مونیخ، منچستر یونایتد و آرسنال برای فصل آینده نیز در دستور کار آدیداس قرار داشته و در سوی دیگر، شرکت نایک به عنوان جدی ترین رقیب آدیداس، اسپانسرینگ باشگاه های بارسلونا، پاری سن ژرمن، چلسی، تاتنهام و اتلتیکو مادرید را بر عهده خواهد داشت.

ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا

به "کهکشانی ها در آستانه تبدیل شدن به پردرآمدترین مشتری آدیداس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کهکشانی ها در آستانه تبدیل شدن به پردرآمدترین مشتری آدیداس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید