کاروانسرای تاریخی میان کتل کازرون به بوتیک هتل تبدیل می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، میراث آریا/ براساس گزارش های منتشر شده، کاروانسرای تاریخی میان کتل کازرون به بوتیک هتل تبدیل می گردد.

کاروانسرای تاریخی میان کتل کازرون به بوتیک هتل تبدیل می گردد

ابراهیم بختیاری در حاشیه بازدید از کاروانسرای تاریخی میان کتل در شهرستان کازرون اظهار کرد: کاروانسرای تاریخی میان کتل مربوط به دوره صفوی بوده و این بنا یکی از آثار فاخر با معماری بسیار زیبا و منحصر بفرد در استان فارس است که بزودی با تغییر کاربری به اقامتگاه (بوتیک هتل) یکی از جاذبه های اصلی گردشگری شهر کازرون و استان فارس تبدیل می گردد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اضافه کرد: براساس پیش بینی های صورت گرفته، این کاروانسرا پس از اتمام بازسازی زیر نظر کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی استان تجهیز می گردد. بطور حتم به یکی از پربازدیدترین اماکن تاریخی و گردشگری شهر کازرون تبدیل خواهد شد.

ابراهیم بختیاری اضافه کرد: در بازدید از این اثر ملی و آنالیز اسناد و مدارک موجود مشاهده شد، این کاروانسرا مالک خصوصی دارد و سرمایه گذار این بنای تاریخی نه تنها تمام موارد و مسائل زیست محیطی را رعایت نموده بلکه با بهره برداری از این اثر بسیاری از مسائل زیست محیطی منطقه مرتفع و مطابق کدهای توسعه پایدار گردشگری نسبت به اشتغال و انتفاع جامعه محلی و روستایی اقدامات مؤثری انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اظهار کرد: در راستای سیاست های دولت و البته وزارت میراث فرهنگی، انتظار این اداره کل همکاری و مساعدت بیشتر تمام دستگاه های دولتی بویژه اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس با سرمایه گذاران حوزه گردشگری است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس و هیئت همراه در سفر یک روزه خود به شهرستان کازرون از بعضی از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهرستان بازدید کردند و با فعالان بخش گردشگری و سرمایه گذاری این شهرستان ملاقات و گفت و گو داشته و به بحث و گفتگو و آنالیز مسائل و راهکارهای اجرایی پرداختند.

منبع: همگردی

به "کاروانسرای تاریخی میان کتل کازرون به بوتیک هتل تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروانسرای تاریخی میان کتل کازرون به بوتیک هتل تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید