پروپابلیکا: بیمارستان های آمریکا ممکن است به کانون شیوع کرونا تبدیل شوند

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، یک پایگاه آمریکایی بر اساس نتایج یک تحقیق از عدم آمادگی بیمارستان های این کشور برای مقابله با ویروس کرونا خبر داده و نوشته این بیمارستان ها ممکن است به کانونی برای شیوع بیماری تبدیل شوند.

پروپابلیکا: بیمارستان های آمریکا ممکن است به کانون شیوع کرونا تبدیل شوند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ساعت فانتزی، یک رسانه آمریکایی گزارش داده تخلفات و کاستی های موجود در بیمارستان های آمریکا از عدم آمادگی این کشور برای مقابله با کرونا حکایت دارد.

پایگاه تروث آوت بر اساس نتایج تحقیق رسانه آمریکایی پروپابلیکا نوشته اوایل ماه فوریه یک کشتی حامل آمریکایی های چین در ساحل شهر بایون، واقع در ایالت نیوجرسی پهلو گرفت. چهار نفر از مسافران این کشتی بایستی برای معاینات پزشکی بیشتر به بیمارستان مراجعه می کردند.

بیمارستانی که معیناً برای این افراد در نظر گرفته شد University Hospital در شهر نیوآرک ایالت نیوجرسی بود: یک مرکز آموزش پزشکی که به اتاق های ایزوله معجز بود.

فیل مورفی، فرماندار نیوجرسی در بیانیه ای گفت: این بیمارستان هنگام معاینه بیماران از پروتکل های مناسبی برای کنترل عفونت پیروی می نماید. نتیجه آزمایش مسافران این کشتی منفی بود، اما منظور فرماندار هم روشن بود: نخستین موارد مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان یونیورسیتی منتقل خواهند شد.

تروث آوت نوشته این بیمارستان در سال های اخیر برای کسب مهارت در زمینه کنترل شیوع بیماری های عفونی که از اهمیتی حیاتی برای مبارزه با کووید-19 برخوردار است کوشش نموده است.

کمتر از دو سال پیش، یک باکتری مرگبار به این مرکز درمانی راه پیدا کرد. سه کودک به بیماری مبتلا شده و جان باختند. در آن موقع، ناظران بهداشتی این بیمارستان را به دلیل در اختیار نداشتن تعداد کافی نیرو، ناتوانی در حفظ فضای بهداشتی و جداسازی نامناسب بیماران مبتلا به عارضه های تنفسی مورد انتقاد قرار دارند. ارزیابی این ناظران این بود که بیمارستان مورد نظر جان بیماران را در معرض خطر قرار داده است.

امروز کمیسیونر بهداشت ایالت نیوجرسی ریاست این بیمارستان را به عهده دارد. دکتر شیریف الناهال، در مصاحبه ای با پروپابلیکا گفته مسائل عفونی موجود در این بیمارستان مربوط به گذشته هستند و تخلفات مورد اشاره در گزارش های انتقادی قبلی، اصلاح شده اند.

تروث آوت نوشته، علی رغم این کنترل بیماری های عفونی مشکل تکرارشونده بعضی از بیمارستان هایی است که از آنها انتظار می رود برای کنترل بیماران کووید-19 به کار گرفته شوند. پایگاه پروپابلیکا هم بر اساس آنالیز هایی که بر روی صدها بیمارستان آمریکایی انجام داده این مسئله را تأیید نموده است.

تروث آوت نوشته است: این مسئله باعث ایجاد این نگرانی می گردد که این بیمارستان ها می توانند به کانونی برای کرونا تبدیل شوند. این باعث خواهد شد بیماران در معرض خطر قرار بگیرند و کارکنان مبتلا شده نتوانند از دیگران مراقبت نمایند.

پیتر هوتز، از مقام های یک دانشکده پزشکی در هیوستون می گوید: کارکنان بخش سلامت، نگرانی اصلی من هستند. او گفت که در چین 15 درصد از کارکنان بیمارستان های مخصوص نگهداری بیماران عفونی به شدت به کرونا مبتلا شده اند.

وی اضافه نمود: اگر این اتفاق در آمریکا رخ بدهد و ما شاهد آن باشیم که این شمار کارکنان روانه خانه یا آی سی یو شوند و همکارانشان از آنها مراقبت نمایند مسائل بروز خواهند کرد. این مسئله در حال حاضر بخش آسیب پذیر آمادگی ما است.

تروث آوت به نقل از کارشناسان نوشته در حال حاضر هیچ فهرستی از مراکز اعلام شده برای رسیدگی به شرایط بیماران مبتلا به کووید-19 وجود ندارد.

اما مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا در سال 2014، هنگام شیوع بیماری ایبولا فهرستی شامل 55 بیمارستان برای مقابله با این بحران اظهار داشت.

پروپابلیکا به آنالیز عملکرد این مراکز طی 5 سال گذشته پرداخته و به این نتیجه رسیده که بیش از نیمی از آنها به دلیل تخلفات یا نقائص دیگر از توانمندی های کافی برای مقابله با کرونا برخوردار نخواهند بود.

از میان این مراکز درمانی، 20 درصد آنها 4 تخلف یا بیشتر از آن داشتند. هنوز معین نیست چند درصد از این تخلفات به ایجاد عفونت در بیماران منجر شده است.

ق

منبع: خبرگزاری فارس

به "پروپابلیکا: بیمارستان های آمریکا ممکن است به کانون شیوع کرونا تبدیل شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروپابلیکا: بیمارستان های آمریکا ممکن است به کانون شیوع کرونا تبدیل شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید