هشدار وزیر نیرو درخصوص کمبود آب در امسال

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در حاشیه جلسه خود با اعضای کمیسیون آب و کشاورزی گفت: در این جلسه گزارشی از شرایط آب و برق کشور در شش ماه دوم سال گذشته ارائه شد و برنامه های وزارت نیرو به ویژه موضوعات مربوط به تابستان و مدیریت منابع آب و برق برای سال 1401 ارائه شد.

هشدار وزیر نیرو درخصوص کمبود آب در امسال

وی اضافه نمود: امیدواریم در سایه این همکاری و در چارچوب بودجه 1401، که بودجه خوبی هم هست، بتوانیم مسائل و انتظارات مردم را برآورده کنیم. مردم هم در روستاها و هم در شهرها توقعات زیادی برای موضوع آبرسانی روستایی دارند که توقع درستی هم است. در خصوص این موضوع طرح جهاد آبرسانی در حال انجام است با هدف تأمین آب 10 هزار روستا در سراسر کشور و طبیعتاً با تزریق بودجه 1401 این طرح عمرانی وسیع و فراگیر در سراسر کشور سرعت بیشتری می گیرد.

محرابیان با بیان اینکه در موضوع شهرها توسعه آبرسانی شهرهایی که با مشکل روبرو هستند را در برنامه داریم، اضافه نمود: امیدواریم سال 1401 بسیاری از این طرح ها را عملیاتی کنیم. هرچند از لحاظ بارش ها سال سختی است؛ در بعضی از استان ها شاهد خشکسالی هستند به ویژه استان هایی که دو سال پیاپی خشکسالی داشتند شرایط سختی دارند. از همه هم میهنان دعوت می کنیم در بخش شرب و کشاورزی صرفه جویی نمایند.

منبع: مهر

منبع: تجارت نیوز

به "هشدار وزیر نیرو درخصوص کمبود آب در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار وزیر نیرو درخصوص کمبود آب در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید