استقبال از زائران در دروازه جنوبی خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بجستان از آمادگی برای استقبال از زائران حضرت رضا (ع) در دروازه جنوبی خراسان رضوی اطلاع داد.

استقبال از زائران در دروازه جنوبی خراسان رضوی

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی حسن حیدری روز چهارشنبه 11 اسفند ماه 1400 با اعلام این خبر اضافه نمود: در راستای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تشکیل تا خدمات رسانی و نظارت بر ارائه خدمت به خوبی انجام گردد.

فرماندار بجستان ادامه داد: همه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر بجستان کوشش می نمایند سفری ایمن و خاطره انگیز برای زائران و مسافران در این شهرستان فراهم گردد.

حیدری با اشاره به ظرفیت های گردشگری و جاذبه های تاریخی این شهرستان اظهار کرد: بجستان با سابقه تاریخی و آثاری مربوط به دوره هخامنشیان یکی از مهم ترین مقاصد سفر در استان خراسان رضوی است.

او ادامه داد: این شهرستان از حیث تجارت و داد و ستد در دوران قاجاریه از اهمیت و رونق بالایی برخوردار بوده و شبکه گسترده راه ها و رباط های متعدد در راه فیض آباد به بجستان و فردوس مثل رباط فخرآباد، رباط قاسم آباد و رباط زین آباد دلایل آن رونق و داد و ستد است.

هم چنین مهدی جمالی مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بجستان گفت: پنج اقامتگاه بوم گردی شهرستان در روستاهای فخرآباد، احمدآباد و جزین آماده پذیرایی از زائران و گردشگران در نوروز 1401 هستند.

شهرستان بجستان در فاصله 300 کیلومتری مشهد مرکز استان خراسان رضوی قرار گرفته است.

منبع: توریسم آنلاین

به "استقبال از زائران در دروازه جنوبی خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از زائران در دروازه جنوبی خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید