مونسان کسب جایزه حقوق شهروندی را به کارکنان سازمان میراث فرهنگی تبریک گفت

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کسب نخستین جایزه حقوق شهروندی را به مدیران و کارکنان این سازمان تبریک گفت.

مونسان کسب جایزه حقوق شهروندی را به کارکنان سازمان میراث فرهنگی تبریک گفت

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی متن پیغام دکتر علی اصغر مونسان به توضیح زیر است:

کسب نخستین جایزه حقوق شهروندی از کوشش فردفرد مدیران و کارکنان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تحقق وظایف و رسالت سازمانی به منظور حفظ و نگهداری از آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی کشور به عنوان بخشی از حقوق حقه مردم، صیانت از حقوق گردشگران و توجه ویژه به توسعه و ترویج صنایع دستی و هنرهای سنتی حکایت دارد.

این رویداد خجسته را به همه همکارانم در خانواده بزرگ، صمیمی و کوششگر سازمان در سراسر کشور تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند متعال استمرار توفیقات در خدمت به مردم و میهن اسلامی مان را مسئلت دارم.

مراسم اعطای جایزه حقوق شهروندی نخستین بار با ابتکار دانشگاه علامه طباطبایی و با هدف ترویج و تقویت گفتمان حقوق شهروندی عصر دیروز، سه شنبه 10 اردیبهشت در محل این دانشگاه برگزار گردید.

محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی و رحمت الله رئوف دستیار ویژه رئیس سازمان میراث فرهنگی در امور حقوق شهروندی، نخستین جایزه حقوق شهروندی را به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دریافت کردند.

در این مراسم لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور، شهیندخت مولاوردی دستیار سابق رییس جمهور در امور حقوق شهروندی و جمعی از استادان ممتاز حقوق حضور داشتند.

منبع: میراث آریا

به "مونسان کسب جایزه حقوق شهروندی را به کارکنان سازمان میراث فرهنگی تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونسان کسب جایزه حقوق شهروندی را به کارکنان سازمان میراث فرهنگی تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید