مطالبات بازنشستگان پیگیری می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: در پی برگزاری جلسات اعضای کانون های سراسر کشور با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان تشکیل و مطالبات آن ها پیگیری و گزارش آن به زودی منتشر می گردد.

مطالبات بازنشستگان پیگیری می گردد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ساعت فانتزی، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام نمود: در پی برگزاری جلسات اعضای کانون های سراسر کشور با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان تشکیل و مطالبات آن ها پیگیری و گزارش آن به زودی منتشر می گردد.

پیرو جلسه هم اندیشی روسای کانون های بازنشستگان سراسر کشور با محمد اسکندری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در 31 شهریورماه امسال و سوالات و خواسته های مطرح شده بازنشستگان در این نشست، با دستور مدیرعامل صندوق، کمیته ای با عنوان کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان تشکیل شد.

در دو جلسه تشکیل شده این کمیته، بیش از 20 مورد از مطالبات مطرح شده از سوی اعضای کانون های بازنشستگی سراسر کشور دسته بندی و اقدامات و فعالیت های اجرا شده از سوی صندوق بازنشستگی کشوری درباره آن ها آنالیز و موانع حقوقی و اداری لازم برای تحقق آن ها نیز مورد توجه نهاده شد.

طبق تصمیم اعضای کمیته و تایید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مقرر شد این کمیته ضمن آنالیز درخواست های طرح شده در جلسات خود، توضیحات و پاسخ لازم را تهیه و به اطلاع بازنشستگان برساند.

در حال حاضر، گزارش این کمیته درباره مطالبات و جمع بندی جلسه با کانون های بازنشستگی تهیه شده که در روز های آینده از سوی صندوق بازنشستگی کشوری منتشر خواهد شد.

کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان بعلاوه اعلام نمود: انجام بعضی از درخواست ها در حوزه اختیارات صندوق بازنشستگی کشوری قرار ندارد که در این خصوص می بایست پیگیری و مطالبات به وسیله مذاکره، مصاحبه یا مکاتبه با مراجع ذی صلاح مربوطه انجام گردد.

به گزارش ایرنا، مجموع بازنشستگان، ازکارافتادگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری در انتها اسفندماه 1399 به یک میلیون و 505 هزار و 105 نفر رسید که از این تعداد، یک میلیون و 220 هزار و 926 نفر بازنشسته، 13 هزار و 421 نفر ازکارافتاده و بیش از 270 هزار نفر وظیفه بگیر (61 هزار و 429 نفر ورثه شاغل متوفی و 209 هزار و 329 نفر ورثه بازنشسته متوفی) هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مطالبات بازنشستگان پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبات بازنشستگان پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید