متجاوزان سعودی برای تداوم درد و رنج ملت یمن کوشش می نمایند

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، رئیس شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه متجاوزان سعودی با هرگونه راهکار در جهت برون رفت از بحران یمن مخالفت می نمایند، گفت: آن ها برای تداوم درد و رنج ملت یمن کوشش می نمایند.

متجاوزان سعودی برای تداوم درد و رنج ملت یمن کوشش می نمایند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ساعت فانتزی، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی توضیح داد: متجاوزان سعودی با هر گونه راه چاره برای برون رفت از بحران کنونی در یمن مخالفت می نمایند.

بر اساس این گزارش، المشاط گفت: کوشش متجاوزان سعودی و مزدوران آن ها این است که درد و رنج مردم یمن انتها نیابد. این تنها راهی است که متجاوزان به وسیله آن می توانند تنها منبع درآمدزایی های نامشروع خود را حفظ نمایند.

این مقام یمنی پیشتر گفته بود: برای کاهش تأثیر محاصره بر کشورمان به کوشش خود از طرق مختلف ادامه می دهیم و آتش بس را نیز جز برای رسیدن به این هدف نپذیرفتیم. نیرو های متجاوز و مزدوران نیز باید به تعهدات خود در قبال کسری بودجه و شکاف در پوشش حقوق کارکنان دولت عمل نمایند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن بعلاوه گفت: بیداری نهاد های امنیتی و تغییر رویکرد امنیتی موجب تحقق امنیت شد و نقشه های دشمنان را برای هدف قرار دادن جبهه داخلی خنثی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "متجاوزان سعودی برای تداوم درد و رنج ملت یمن کوشش می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متجاوزان سعودی برای تداوم درد و رنج ملت یمن کوشش می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید