علل افزایش قیمت گوشت در چهار محال و بختیاری تشریح شد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، رئیس اتحادیه قصابان چهارمحال و بختیاری از افزایش قیمت گوشت نسبت به هفته گذشته در چهارمحال و بختیاری اطلاع داد.

علل افزایش قیمت گوشت در چهار محال و بختیاری تشریح شد

اصغر اسماعیلیان در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ ساعت فانتزی، در خصوص افزایش قیمت گوشت طی در استان، اظهار کرد: ورود بخش خصوصی از اوایل مهرماه و افزایش هزینه ها، موجب رشد قیمت گوشت در استان شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: بخش خصوصی تصمیم داشت که هزینه های کشتارگاه را بین 10 تا 12 برابر افزایش دهد، که اتحادیه این موضوع را نپذیرفت و همین امر موجب شد به مدت یک هفته، کشتار دام در استان اصفهان انجام گردد، اما به علت هزینه های زیاد حمل و نقل، از کشتار در این استان صرف نظر شد.

اسماعیلیان افزایش هزینه های کشتارگاه چون افزایش عوارض کشتارگاه و افزایش هزینه های حمل و نقل لاشه دام و دام زنده را از علل اصلی افزایش قیمت گوشت برشمرد.

وی با اشاره به این که از لحاظ دام، کمبودی در استان وجود ندارد، توضیح داد: کوچ عشایر نیز در افزایش قیمت گوشت بی تأثیر نبوده و درصد کمی از روند افزایشی فعلی قیمت گوشت، مربوط به کوچ عشایر است.

رئیس اتحادیه قصابان استان قیمت هر کیلوگرم گوشت بره با استخوان را 60هزار تومان، گوساله بدون استخوان 65 هزار تومان و گوسفندی با استخوان را 44 هزار تومان اظهار داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "علل افزایش قیمت گوشت در چهار محال و بختیاری تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علل افزایش قیمت گوشت در چهار محال و بختیاری تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید