سیف الله پور: هیچ توافقی با پارس جنوبی نکردم و خطر هنوز بیخ گوش این تیم است، حرف آنها فعلاً خریدار ندارد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، ایزد سیف الله پور، مدیر هتل یزدان تهران گفت که هنوز به هیچ توافقی با مدیران باشگاه پارس جنوبی جم نرسیده است.

سیف الله پور: هیچ توافقی با پارس جنوبی نکردم و خطر هنوز بیخ گوش این تیم است، حرف آنها فعلاً خریدار ندارد

ایزد سیف الله پور درباره اینکه گفته شده است مدیران باشگاه پارس جنوبی جم با او به توافق رسیده اند، به خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت فانتزی گفت: ایوب چراغی (سرپرست تیم پارس) و معاون تربیت بدنی وزارت نفت با من تماس گرفتند. آنها از من خواستند که به پارس جنوبی کمک کنم که من گفتم نشستی با هم داشته باشیم و به توافق برسیم، اما توافقی با هم نکردیم.

وی با بیان اینکه قرار شد مدیران پارس جنوبی به تعهد خود عمل و پول موردنظر را پرداخت کند، شرح داد: نامه ای داریم که مدیرعامل پارس جنوبی دو سال پیش متعهد شد این پول را پرداخت کند، اما این اتفاق رخ نداد. بحث یک میلیارد و 200 میلیون تومان پول است. ما به حرمت این دوستان به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نرفتم تا بگویم از تاریخ مقرر گذشته است.

هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و خطر هنوز بیخ گوش پارس جنوبی است.، مدیر هتل یزدان ضمن بیان این جمله به وبلاگ ساعت فانتزی گفت: چراغی دوست خوب من است و حرمتش واجب، اما توافق باید روی کاغذ بیاید. او خودش خیلی برای پارس جنوبی خرج کرده است. من هم فوتبالی هستم و شرایط را درک می کنم، اما به شرطی که دوستان برادری خود را ثابت کنند.

سیف الله پور با تأکید دوباره بر پایبند نبودن پارسی ها به دو نامه مدیرعامل وقت باشگاه خاطرنشان کرد: باشگاه پارس جنوبی به دو نامه مدیرعامل باشگاه عمل نکرد و حرف آنها فعلاً خریدار ندارد. این دوستان به تعهدات خود عمل کنند، وگرنه حکم کسر شش امتیاز را هم می گیرم. ضمن اینکه آنها اگر مرا راضی نکنند، نمی توانند از هشت بازیکن خود استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیف الله پور: هیچ توافقی با پارس جنوبی نکردم و خطر هنوز بیخ گوش این تیم است، حرف آنها فعلاً خریدار ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیف الله پور: هیچ توافقی با پارس جنوبی نکردم و خطر هنوز بیخ گوش این تیم است، حرف آنها فعلاً خریدار ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید