سیدجلال حسینی: گفته اند که پرسپولیسی ها حق اعتراض ندارند، خیلی از تیم ها کیسه پُر دارند اما ما شرایط سختی داریم

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت که با وجود شرایط بد این باشگاه، بعضی تیم ها شرایط اقتصادی خوبی دارند.

سیدجلال حسینی: گفته اند که پرسپولیسی ها حق اعتراض ندارند، خیلی از تیم ها کیسه پُر دارند اما ما شرایط سختی داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت فانتزی، سیدجلال حسینی پس از رجحان یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان ضمن بیان این مطلب گفت: بازیکنان به خوبی کوشش کردند و از طرفداران تشکر می کنم. به آنها تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه کار بهتر باشیم.

وی در خصوص صحبت های داور پشت دروازه و سیدرضا مهدوی پس از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس گفت: در بازی همه چیز به ضرر ماست و باشگاه این موضوع را پیگیری می نماید. این گونه نیست که چون پرسپولیس مردمی است، همه بخواهند این باشگاه را اذیت نمایند. ما مثل بسیاری از تیم ها نیستیم که هر کاری می خواهند، انجام می دهند. در صحنه پنالتی، داور پشت دروازه چیزی به داور گفت و همین اتفاق در دیدار با فولاد خوزستان رخ داد. در آن مسابقه متوجه نشدیم کدام داور به ضرر ما پنالتی گرفت!

کاپیتان تیم پرسپولیس با یادآوری اینکه این صحبت ها را در نیم فصل اول مطرح نموده بود، توضیح داد: گفته بودم اینها چند ماه آینده را در نظر گرفته اند. حرف هایی که الان زده می گردد، مسخره است. من چند ماه قبل گفتم کارهایی که انجام می گردد، برای الان است که پرسپولیس را آزار دهند، چون این تیم مردمی است. پرسپولیس چند بار اعتراض نموده که گفته اند پرسپولیسی ها حق اعتراض ندارند، اما همه تیم ها آزاد هستند. بهتر است باشگاه این اتفاقات را پیگیری کند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که داور پشت دروازه به او چه گفت، اعلام نمود: او به ما گفت کنار برویم که ما هم رفتیم.

وی در خصوص اینکه ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفته بود که هفته آینده به حساب اعضای تیم پرسپولیس پول واریز می گردد، گفت: این گونه نیست که بگویم پولی واریز می گردد یا خیر یا اینکه بخواهم عددی بگویم. من می گویم که پرسپولیس متعلق به مردم است و بچه ها وظیفه دارند به خوبی کوشش و تمرین نمایند. عرب هم زحمت می کشد، اما بعضی چیزها دست او نیست. خیلی از تیم ها کیسه پُر دارند، اما ما با شرایط سختی روبه رو هستیم.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان تیم استقلال بخشی از مبلغ قرارداد خود را دریافت نموده اند، گفت: ما کاری به تیم های دیگر نداریم و امیدوارم همه مسائل حل گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیدجلال حسینی: گفته اند که پرسپولیسی ها حق اعتراض ندارند، خیلی از تیم ها کیسه پُر دارند اما ما شرایط سختی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال حسینی: گفته اند که پرسپولیسی ها حق اعتراض ندارند، خیلی از تیم ها کیسه پُر دارند اما ما شرایط سختی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید