روش های تشخیص اصل بودن ال سی دی گوشی سامسونگ

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، رپرتاژآگهی - ال سی دی به عنوان یک بخش مهم در صفحه نمایش گوشی های هوشمند است که برای نشان دادن تصاویر کاربرد دارد. زمانی که به هر دلیلی صفحه نمایش آسیب می بیند در واقع می توان گفت که تاچ و ال سی دی باید تعویض گردد. در بین برندهای مختلف تلفن های هوشمند برند سامسونگ بسیار پرطرفدار است. ال سی دی گوشی سامسونگ در مدل های مختلف موجود بوده که شناخت اصل بودن LCD برای بسیاری از کاربران دارای اهمیت است. اگر بتوانید آگاهی خود را از اصل بودن ال سی دی گوشی تشخیص دهید به راحتی می توانید یک ال سی دی مناسب را جهت تعمیر انتخاب کنید. راه های مختلفی برای تشخیص اصل بودن ال سی دی گوشی سامسونگ وجود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت.(برای خرید تاچ ال سی دی سامسونگ اصل اینجا کلیک کنید)

روش های تشخیص اصل بودن ال سی دی گوشی سامسونگ

همان طور که در بالا به آن اشاره شد، ال سی دی گوشی های سامسونگ در بازار متنوع است که به صورت کلی به دو بخش اصلی و فیک تقسیم بندی می شوند. تاچ و ال سی دی تقلبی به عنوان محصولات غیر اصلی شناخته شده که بعضی از استانداردها را ندارند. اگر بخواهید برای گوشی خود یک ال سی دی مناسب خریداری کنید بهتر است با روش های تشخیص اصل بودن ال سی دی آشنا شوید. در ادامه به شیوه تشخیص اصل بودن ال سی دی گوشی سامسونگ می پردازیم:

کیفیت تصویر

شاید به جرأت بتوان گفت که یکی از مهم ترین شیوه های تشخیص ال سی دی اصلی از تقلبی کیفیت تصویر است. در ال سی دی تقلبی تاچ کردن صفحه نمایش به خوبی انجام نمی گردد و در هنگام مشاهده صفحه نمایش می توانید از میزان بی کیفیت بودن تصاویر به فیک بودن صفحه نمایش پی ببرید. ال سی دی گوشی سامسونگ اگر اصل و اورجینال باشد دارای سرعت تاچ بالاتری نسبت به مدل های تقلبی است.

قیمت ال سی دی

یکی دیگر از شیوه های تشخیص ال سی دی اصل از تقلبی قیمت آن است. تاچ و ال سی دی تقلبی به دلیل پایین بودن کیفیتشان به نسبت مدل های اصلی بسیار ارزان تر هستند. ال سی دی های تقلبی به صورت معمول توسط شرکت های چینی فراوری می شوند که این امر باعث کاهش قیمت آنان خواهد شد.

شماره سریال

وجود بخش شماره سریال بر روی ال سی دی می تواند مشخص کننده اصل یا تقلبی بودن آن باشد. به صورت معمول برای تشخیص اصل بودن ال سی دی گوشی سامسونگ بهتر است به شماره سریال آن توجه کنید. تاچ و ال سی دی تقلبی دارای شماره سریال پررنگ و واضح است.

آنالیز میزان روشنایی تصاویر

زمانی که میزان روشنایی نور صفحه را افزایش دهید می توانید به اصل یا تقلبی بودن ال سی دی پی ببرید. زمانی که ال سی دی گوشی را زیر نور خورشید بگیرید، متوجه خواهید شد که ال سی دی های تقلبی در زیر نور آفتاب نمی توانند به خوبی نور صفحه نمایش را تأمین کنند.

آنالیز پدهای روی کابل

برای تشخیص اصل بودن ال سی دی گوشی سامسونگ بهتر است به پدهای روی کابل توجه کنید. این پدها بر روی تاچ و ال سی دی فیک وجود نداشته و اگر باشند به شکل زبر و بی کیفیت هستند. این امر می تواند به راحتی اصل یا تقلبی بودن ال سی دی گوشی را نشان دهد.

خرید از یک فروشگاه معتبر

شاید بهترین و مطمئن ترین راه برای تشخیص اصل یا فیک بودن ال سی دی گوشی، خرید از یک فروشگاه معتبر باشد. زمانی که یک فروشگاه معتبر و تخصصی را جهت خرید انتخاب کنید، بدون نگرانی قادر خواهید بود تا از محصولات اصل و با کیفیت آن فروشگاه بهره ببرید. جهت خرید ال سی دی گوشی سامسونگ می توانید به فروشگاه امداد موبایل سر بزنید.

معرفی فروشگاه امداد موبایل

اگر به دنبال محصولات اورجینال و باکیفیت هستید، امداد موبایل بهترین انتخاب برای شماست. این فروشگاه با داشتن محصولات اصل و باکیفیت توانسته است در سال های اخیر رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید. علاوه بر راه های تشخیص اصل بودن ال سی دی گوشی سامسونگ اگر بخواهید با خیال راحت خرید خود را نهایی کنید می توانید از این فروشگاه، خرید کنید.

وجود محصولات متنوع موجود در امداد موبایل emdadmobile.net این امکان را به مشتریان می دهد که بتوانند خرید خود را در یک بستر امن انجام دهند. همچنین اگر در تهران هستید و قصد تعویض تاچ ال سی دی گوشی خود را دارید می توانید درخواست خود را در قسمت تعمیرات موبایل امداد موبایل به صورت آنلاین ثبت کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "روش های تشخیص اصل بودن ال سی دی گوشی سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش های تشخیص اصل بودن ال سی دی گوشی سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید