رندرهای جدیدی از گلکسی S22 پلاس منتشر شد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، با توجه به اینکه طی ماه های گذشته صدها گزارش درباره گوشی های سری گلکسی S22 منتشر شده، دیگر نکته ناگفته ای باقی نمانده است. با این وجود، همچنان تصاویر و گزارش های جدیدی در مورد این گوشی ها منتشر می گردد. ساعاتی قبل سایت 91Mobiles تصاویر رندر جدیدی از گلکسی S22 پلاس را منتشر کرد که بار دیگر جزئیات طراحی آن را نمایش می دهند.

رندرهای جدیدی از گلکسی S22 پلاس منتشر شد

همان طور که می توانید ببینید، طراحی این گوشی عملا تفاوتی با مدل استاندارد ندارد و به نظر می رسد در این خانواده فقط گلکسی S22 اولترا از طراحی شاخص و متفاوتی نسبت به دیگر مدل ها بهره می برد. بعلاوه در لبه های بدنه خطوط مربوط به آنتن دیده می گردد و این یعنی با فریم فلزی سروکار داریم. ضمناً سایت 91Mobiles شایعه های مربوط به عرضه مدل های دارای چیپست اسنپدراگون در بازار اروپا هم رد نموده است. طی هفته های گذشته شایعه های متعددی درباره شرایط چیپست اگزینوس 2200 منتشر شده است.

روی هم رفته درباره عملکرد اگزینوس 2200 خبرهای خوبی به گوش نمی رسد. مدتی قبل اعلام شد پردازنده اگزینوس 2200 نسبت به نسل قبلی فقط 5 درصد سرعت بیشتری دارد و پردازنده گرافیکی آن هم حدود 17 درصد سرعت بیشتری ارائه می نماید. باید خاطرنشان کنیم اگزینوس 2100 در مقایسه با اگزینوس 990 از نظر پردازنده و پردازنده گرافیکی به ترتیب 30 و 40 درصد سرعت بیشتری را ارائه نموده است. همان طور که احتمالا می دانید، این چیپست از پردازنده گرافیکی طراحی شده به وسیله AMD بهره می برد. با وجود اینکه AMD یکی از مهم ترین شرکت های دنیا در زمینه ساخت کارت گرافیک محسوب می گردد، اما هنوز در رابطه با پردازنده گرافیکی طراحی شده به وسیله این شرکت نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم.

در ادامه این خبرها، یکی از افشاگران بیان کرد که فراوری اگزینوس 2200 به علت مشکلاتی که دارد به طور کامل متوقف شده و به همین دلیل گوشی های سری S22 در تمام بازارها با اسنپدراگون 8 نسل 1 به دست کاربران می رسند. از سوی دیگر قرار بود چند روز قبل اگزینوس 2200 معرفی گردد که سامسونگ معرفی آن را به تعویق انداخته و قرار است در کنار گوشی های سری گلکسی S22 از راه برسد.

بر اساس گزارش های منتشر شده از طرف منابع مختلف، گلکسی S22 پلاس از نمایشگر 6.55 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. گفته می گردد حداکثر روشنایی این نمایشگر به 1750 نیت می رسد. در پنل پشتی آن دوربین سه گانه دیده می گردد که از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه اولترا واید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری تشکیل شده است.

کاربران برای خرید این گوشی می توانند بین سه مدل 8/128، 8/256 و 12/256 گیگابایتی دست به انتخاب بزنند. در حفره نمایشگر آن یک دوربین 10 مگاپیکسلی وظیفه ثبت عکس های سلفی را بر عهده دارد که از قابلیت فوکوس اتوماتیک هم پشتیبانی می نماید. انرژی این گوشی از طرف باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد و گویا باید انتظار پشتیبانی از شارژر 45 وات را هم داشته باشیم که طبیعتا کاربران باید آن را به طور جداگانه بخرند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای جدیدی از گلکسی S22 پلاس منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای جدیدی از گلکسی S22 پلاس منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید