خبرنگاران معروف: دوست نداشتم این هفته صعود ما قطعی گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، اردبیل - خبرنگاران - کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: دوست نداشتم در این هفته صعود ما به مرحله نهایی قطعی گردد چون بهتر بود تا آخر مسابقات تحت فشار بازی کنیم.

خبرنگاران معروف: دوست نداشتم این هفته صعود ما قطعی گردد

سعید معروف در نشست خبری پس از مسابقه تیم های ایران و فرانسه گفت: بازی خیلی خوبی انجام ندادیم اما مهم این بود که صعود ما به مرحله نهایی مسابقات قطعی شده است. فرانسه تیم با برنامه ای است و قدرت خود را به حریف دیکته می نماید. دوست نداشتم صعود ما این هفته قطعی گردد و علاقه داشتم تا روز آخر با فشار بازی کنیم. هنوز با تیم های خوب جهان فاصله داریم و امیدواریم در دور نهایی، والیبالی در حد نام ایران ارائه کنیم.

وی درباره میزبانی اردبیل در هفته چهارم رقابت ها گفت: در دو هفته ای که میزبان بودیم، میزبانی خوبی داشتیم. فکر می کنم تیم های دیگر هم راضی بودند. برای ورزشکار، هتل و سالن مهم است که هر دو شهر ارومیه و اردبیل شرایط خوبی برای تیم ها فراهم بود.

معروف در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی پس از قطعی شدن صعودش به مرحله نهایی بی انگیزه شده بود؟ توضیح داد: فرانسه تیم قدرتمندی است و همواره برابر این تیم بازنده بوده ایم. اختلاف زیادی با تیم های برتر جهان نداریم. هیچ تیمی از قبل برنده نیست و حتی برزیل و فرانسه نیز نمی تواند بگوید همواره برنده هستیم. اگر برابر همه تیم ها خوب بودیم و صدرنشین هستیم، دلیل نمی گردد که فکر کنیم اختلاف زیادی با دیگر تیم ها داریم.

وی اضافه کرد: شور و نشاط طرفداران و دو هفته میزبانی باعث شد تا در همه بازی ها 200 درصد توان خود را بگذاریم. در بازی ها برد و باخت وجود دارد و بازیکنان با همه وجود کوشش می نمایند. بازیکنان کم کاری نکردند و با مسئولیت و شرایط سخت در زمین ظاهر شدند. این حس را از تلویزیون به مردم انتقال دادیم و تا امروز نمره قبولی گرفتیم و برای دور نهایی نیز با انگیزه زیادی ظاهر خواهیم شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معروف: دوست نداشتم این هفته صعود ما قطعی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معروف: دوست نداشتم این هفته صعود ما قطعی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید