جزئیات مهم طرح کالابرگ الکترونیک ، استفاده از کالابرگ اختیاری است ، کارت الکترونیکی افراد چقدر شارژ می گردد؟

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اعلام اجرای پیروز طرح آزمایشی کالابرگ الکترونیک در استان هرمزگان نسبت به اجرایی شدن به زودی این طرح در کشور اظهار امیدواری کرد.

جزئیات مهم طرح کالابرگ الکترونیک ، استفاده از کالابرگ اختیاری است ، کارت الکترونیکی افراد چقدر شارژ می گردد؟

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، صولت مرتضوی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع وبلاگ ساعت فانتزی اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت آزمایشی در استان هرمزگان آغاز شده و بازتاب خوبی از آن گرفته شد.

وی ادامه داد: به محض اینکه بستر آن فراهم گردد، به صورت آزمایشی اجرا می کنیم. امیدواریم هرچه زودتر این طرح اجرا گردد.

مرتضوی ادامه داد: استفاده از کالابرگ اختیاری است یعنی کسانی که خواستند می توانند از استفاده نمایند و کسانی که خواستند می توانند از مبلغ نقدی استفاده نمایند. سازوکار اجرای این طرح این است که کارت الکترونیکی افراد معادل مبلغ یارانه شارژ می گردد و افراد در یک بازه زمانی معین مختار هستند با این کارت، پروتئین خرید نمایند یا اینکه زمانی که یارانه به حساب افراد واریز می گردد، پول آن را برداشت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات مهم طرح کالابرگ الکترونیک ، استفاده از کالابرگ اختیاری است ، کارت الکترونیکی افراد چقدر شارژ می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مهم طرح کالابرگ الکترونیک ، استفاده از کالابرگ اختیاری است ، کارت الکترونیکی افراد چقدر شارژ می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید